Aviseringar
Rensa alla

började med fem två idag


what a way to make a livin'


   
SvaraCitera

Hur mycket äter du de 5 dagarna. Vilka dagar har du som fastdagar  


   
SvaraCitera

Är det 500 oavsett hur mycket man rör sig?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Birger:
vinner du ?

hur sa

ehd:
hur äter man under de dagar man ska äta? alltså vilka riktlinjer har man? ska det bara vara nyttigt eller äter man det man känner för under fem dagar?

superpojken:
Hur mycket äter du de 5 dagarna. Vilka dagar har du som fastdagar  

mina fastedagar är mån och tors. eftersom jag började med den idag har jag ännu inte praktiserat ätardagarna. men jag kommer sikta in mig på fullkorn, mkt grönt, yada yada. dock får såklart ett och ett annat vitt bröd slinka ner, kebabrulle ngn dag etc. man ska hålla sig till 2000 kalorier som tjej. dvs. man kan äta onyttigt i viss mån men nyttighetstänket är ett plus.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

isola:
Är det 500 oavsett hur mycket man rör sig?

yep


   
SvaraCitera

Lounge: man kan äta onyttigt i viss mån men nyttighetstänket är ett plus.

låter rätt bra ändå! klart man "alltid ska äta nyttigt" men aa, bra att målet är 2000 kalorier iallafallGlad


   
SvaraCitera

Lounge: hur sa

tycker att 5 2 låter som någon kool tävling man kan vara med i, som du kanske precis börjat med Rodnar


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ehd:

låter rätt bra ändå! klart man "alltid ska äta nyttigt" men aa, bra att målet är 2000 kalorier iallafallGlad

ja eller hur! men denna fastedag är ve och fasa. dock vänjer man sig väl i längden.. igår tryckte jag i mig frallor, morotskaka och max orginalmål så klart att kroppen är ovan vid halvfasta


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Birger:

tycker att 5 2 låter som någon kool tävling man kan vara med i, som du kanske precis börjat med Rodnar

haha jaha, ja! det är lite av en tävling då guaje kör samma grej. och malou von sivers på tv, tävlar mot de två


   
SvaraCitera

Lounge: haha jaha, ja! det är lite av en tävling då guaje kör samma grej. och malou von sivers på tv, tävlar mot de två

haha, vilket startfält! jag hejar på dig Party


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Birger:

haha, vilket startfält! jag hejar på dig Party

tackar Skål ska kämpa kämpa


   
SvaraCitera

jag tycker fasta är rätt najs. skulle kunna digga detta (fast ska ej gå på diet 😛 )


   
SvaraCitera

Lycka till! Skulle aldrig klara av den där saken .


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Birger:
jag tycker fasta är rätt najs. skulle kunna digga detta (fast ska ej gå på diet 😛 )

hur då najs?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

davvelito:
Lycka till! Skulle aldrig klara av den där saken .

taaaack! nä men du är ju så duktig med att cykla och ha dig ändå


   
SvaraCitera