Aviseringar
Rensa alla

början på alkoholism?


Ämnesstartare

fyllde 18 i söndags och har supit från förra fredagen till igår, vad tror ni? ska även ut idag


   
Citera
Ämnesstartare

du kommer bli fattig och olycklig!
[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara för att du ska ut behöver du inte supa ner dig nödvändiktvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

fyllde 18 i söndags och har supit från förra fredagen till igår, vad tror ni? ska även ut idag

Hmm, vad har din 18-årsdag med saken att göra om du ändå söp två dagar innan? [rolleyes]

Om du är så pass medveten om att det du gör medför en risk, då förstår jag inte riktigt varför du fortsätter göra lika. Det säger väl sig själv att det inte är bra och kan leda till problem om du fortsätter på det sättet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

fyllde 18 i söndags och har supit från förra fredagen till igår, vad tror ni? ska även ut idag

Det skadar ju inte att ta det lite lugnt emellanåt också.
Jag tror det knappast är bra att supa så ofta, och om du dessutom är medveten om det själv så tycker jag att du ska börja ta det lite lugnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta det lugnt. om man håller på för många dagar så blir man ganska sliten, sömnbrist och sånt. sen värkar du ju medveten om att det inte är särskilt nyttigt så borde du lugna ned det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ta det lugnt. om man håller på för många dagar så blir man ganska sliten, sömnbrist och sånt. sen värkar du ju medveten om att det inte är särskilt nyttigt så borde du lugna ned det

jo du har rätt, men varje gång tycks jag hitta någon dum anledning att göra det ändå

visserligen var jag nykter hela tisdagen så ska inte säga att det var varje dag heller, sen har det mesta varit gratis för min del, men då inte allt varit det har jag ändå bränt nästan 1000 spänn på bara den här veckan, inte bara till alkohol förstås men mestadels, dessutom gör man sig ju av med en hel del på krogen

aja, ska som sagt på krogen ikväll, det har varit spikat enda sen i söndags, sen studentskiva på fredag och fest dan därpå, har dock lovat mig själv att förutom det ska jag ta det lugnt, så vi får hoppas på det bästa helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrev fel inte fest dan därpå utan fest fredagen därpå ska det vara, alltså en vecka efter studentskivan som är nu på fredag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

början på din mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är för att du har brist på mognad och svag karaktär som du blir alkis.

såvida du itne har detta äre bara att köra på [y]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ofta man super har ju egentligen ingenting att göra med hur stor risk man löper att bli alkoholist. Det väsentliga är ju varför man dricker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Hur ofta man super har ju egentligen ingenting att göra med hur stor risk man löper att bli alkoholist. Det väsentliga är ju varför man dricker.

Det var nog det dummaste jag hört.

Dricker man varje dag eller i princip varje dag tillräckligt länge blir man alkoholist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Det var nog det dummaste jag hört.

Då är du bra idiotisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Då är du bra idiotisk.

[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera