Aviseringar
Rensa alla

Börjar bli jävligt trött på det här!


Ämnesstartare

Fan vad sur jag blir asså!

Min kille verkar ha något slags problem(!) Hela förra skolterminen sa han såhär "På sommarlovet kommer vi kunna prata hela dagarna!"
men nu...

Det började för typ en vcecka sedan då han inte va online den vanliga tiden soom vi bestämt (22) (Han bor ganska långt borta så vi pratar mest på msn) så jag började undra vad han höll på med. Då loggar han in ock säger "Heyy jag spelar Dota ifall det e ok(?) kommer tillbaka senare." Jag har såklart inget emot det eftersom jag liksom inte kan bestämma över honom , men så går det en tid (några dar) då han gör samma sak igen och igen och igen och igen och tillslut tänkte jag (klockan var typ 3) "ok, jag går väl occh lägger mig då. orkar fan inte sitta här om jag ändå inte gör något." Och vad säger hand då? jo : "men T.T Jag vill ju prata med dig! Kan du inte vänta lite till?"
jag ba : "ehh *suck* okej då..."

och så har det hållt på nu. Och det som irritarar mig med det här är att när jag frågar honom vad han har gjort på dan så säger han alltid "typ ingeting . har spelat Dota".
och detta gör mig förbannad för...Jag sitter liksom vid datan nästan hela dagen och då har han ju tillfälle att prata med mig i hur många timmar som helst! Men neej då! Han spelar bara det där jävla spelet hela tiden! Och när jag har fått nog av att vänta på honom då säger han ":( jag ska bara spela en gång till , snälla!"
Vad fan ska jag göra egenteligen?
Och en annan grej! Om jag råkar göra något annat än att sitta vid datan hela dagen då säger han att det är JAG som aldrig pratar med honom och att han saknar mig! asså..vafan?!
Inatt gjorde han samma sak igen. jag "börjar bli jävligt trött på det här!" Vad fan ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Byt till en kille som gillar dig.


   
SvaraCitera

Haha.. Dota [love]


   
SvaraCitera

Ehm, varför träffas ni inte för? [confused]


   
SvaraCitera

Det finns näst intill en universallösning till trådskaparna på Relationer, Samlevnad och Kompisar: Berätta det där till personen i fråga.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ehm, varför träffas ni inte för?

för att han bor i ett annat land

Art deco:

Det finns näst intill en universallösning till trådskaparna på Relationer, Samlevnad och Kompisar: Berätta det där till personen i fråga.

Jag har försökt , men på något sätt vet jag att han skulle vända det mot mig. förresten verkar det va en jävligt självisk sak att säga egenteligen...han borde väl få spela spel om han vill...


   
SvaraCitera

BoredOutOfHell:

för att han bor i ett annat land

[shake] Har ni ens träffats? Pratat i telefon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Har ni ens träffats? Pratat i telefon?

Ja. "[shake]"


   
SvaraCitera

BoredOutOfHell:

men på något sätt vet jag att han skulle vända det mot mig

Du har rätt att kräva - Han har rätt att strunta - Du har rätt att lämna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BoredOutOfHell:

Angelize: Har ni ens träffats? Pratat i telefon?

Ja. ""

?*


   
SvaraCitera

BoredOutOfHell:

?*

Ok undrade bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Du har rätt att kräva - Han har rätt att strunta - Du har rätt att lämna.

jag vet , jag vet. Bleh. är helt enkelt för feg...men jag måste väl göra det så småningom


   
SvaraCitera

Dissa aldrig dota !


   
SvaraCitera

BoredOutOfHell:

Vad fan ska jag göra egenteligen?

Börja spela tillsammans med honom?


   
SvaraCitera