Aviseringar
Rensa alla

börjar bli kär i killen jag lovade mig själv och låta bli..


Ämnesstartare

Nu är de så här att jag kommit i kontakt med en kille via qx som är ett år äldre.. han hade aldrig varit med en annan kille både sexuellt och känslomässigt.. (han har väldigt svårt och få känslor för varken tjejer eller killar)

Efter ett tags chattande och messande så bestämde vi oss för att träffas.. BAM han gillade mig direkt märkte jag..Men mest för mitt utseende känns det som..Jag gillade honom som kompis då jag inte är en ytlig människa och kunde ej avgöra om ja skulle falla för honom eller inte (fastän jag tkr han är suuperhet)
Men hursomhelst så började vi komma in på mer och mer djupa konversationer om allt mellan himmel och jord varje gång vi snackade och de kändes som att mina känslor började växa.. En kväll tog jag hans oskuld och det var det bästa jag varit med om,efter det så fick jag mer känslor för honom och jag kan ej sluta tänka på honom nu när han är i utlandet!!

Så huvudproblemet här är om det ej framgått klart: Jag är helt förälskad i honom men han är inte de.. han brukar säga "jag gillar dig" men får inte de vibbar man brukar få när någon är kär i mig.. Vad borde jag göra? skita i vad han tycker tillbaka eller försöka få honom att bli kär i mig??

fuuuuuuuck kärleken ibland![shake]


   
Citera

berätta för honom hur du känner och invänta svar [cute]


   
SvaraCitera

sug hans kuk.

att han säger att han gillar dig är ett bra tecken. när jag säger så då menar jag oftast "gillar dig mer än som en vän" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm jo deklart de menar jag också när jag säger "jag gillar dig" men han e konstig o dum i huvudet.. vet inte vad han menar me vissa saker och hur jag ska tolka honom.. men jag har varit den "överlägsna" i alla förhållanden jag varit i oavsett om det handlar om en tjej eller kille som ja e tillsammans med.. nu känner jag mig underlägsen om jag berättar de oc ät på honom.. eler borde jag svälja min stolthet??[confused]


   
SvaraCitera

eenjooy:

eler borde jag svälja min stolthet??

Svälj stoltheten och fråga. Annars kanske det uppstår missförstånd som sårar er båda.


   
SvaraCitera

Men snälla rara fråga honom[smile]


   
SvaraCitera

eenjooy:

men han e konstig o dum i huvudet..

Varför vill du då vara med honom? [tard]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte.. de e något med hans charm,hur omtänksam han e osv osv.. det enda som suger e att han e så konstig ibland och kall av sig..


   
SvaraCitera

det är väl bara att satsa på honom (hehe), det kanske inte funkar, men sånt är livet, sometimes you get fucked in the ass....eller nej vänta nu[confused] för dig blir det tvärtom. du kanske inte blir knullad i rumpan, men du har iaf gjort ett försök[smile]


   
SvaraCitera

vill också ta nåågons oskuld [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo de va jag som vart tagen av honom om ni så gärna vill veta men de va inte de viktiga jag ville få fram..


   
SvaraCitera

eenjooy:

jag

Hur gammal är han? Hur länge är han borta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han e 19.. alltså ett år äldre än mig.. han e borta två veckor till.. känns som att de värsta e över nu när han har varit borta i en månad men blir ändå galen...


   
SvaraCitera

eenjooy:

Han e 19.. alltså ett år äldre än mig..

Right. Även om det inte är så kul att tänka på, måste du dra en funderare på om han ljugit för dig för att kunna ha sex med dig och nu när han har fått det är han inte speciellt intresserad längre.

eenjooy:

han e borta två veckor till.. känns som att de värsta e över nu när han har varit borta i en månad men blir ändå galen...

Det bästa du kan göra är att inte försöka kontakta honom och bara vänta tills han kommer tillbaka. Avstånd får fram sanna känslor. Om han kommer tillbaka och inte kan vänta förän han får träffa dig igen kan du vara ganska säker på att han verkligen gillar dig. Om han inte ens hör av sig, så kan du ta det som ett slutgiltigt hejdå.


   
SvaraCitera