Aviseringar
Rensa alla

Börjar dra ihop sig!


Ämnesstartare

Den 21 jan smäller det, då rycker man in [crazy], börjar faktist bli lite nervöst men jag är glad att jag tackade ja då jag var riktigt nära på att avböja[ops]. Det är ju sista årskullen som får ju göra sin värnplikt.

Någon som varit i MarinB Karlskrona?


   
Citera
Ämnesetiketter

spräng gärna något för mig! hade gärna gått lumpen, men fick inte pga att jag var dum och avslöjade att jag hade en axelskada.

fick iofs vara kock om jag ville, men det ville jag inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fint, fint.


   
SvaraCitera

Kommer vara pissjobbigt i början pga omställningen. Sen efter några veckor kommer det bli riktigt skoj 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är tragiskt att folk har sådan passion att ta livet av andra människor att dem säljer sig själva som yrkesmördare ifall vi någon gång hamnar i konflikt med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaddå sista årskullen? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi får en yrkesarme som är betydligt sämre för sin uppgift


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast sista årskullen på riktigt ligger inne nu (dom som ryckte in aug09). Ni som rycker in nu kommer få välja att skriva kontrakt efter juli som det ser ut nu, då plikten is no more.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plikten är vilandet men kan i teori tas tillbaka på mycket kort tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

tycker det är tragiskt att folk har sådan passion att ta livet av andra människor att dem säljer sig själva som yrkesmördare ifall vi någon gång hamnar i konflikt med någon.

tror inte alla tänker på det viset. Många inklusiv mig tänker att det är en ovanlig erfarenhet som man bara gör en gång i livet. Jobba och plugga kan man göra resterande åren men ett år tycker jag det är värt att slänga på något annorlunda som man annars inte skulle göra.

tradet:

Fast sista årskullen på riktigt ligger inne nu (dom som ryckte in aug09). Ni som rycker in nu kommer få välja att skriva kontrakt efter juli som det ser ut nu, då plikten is no more.

sant men om man klarar 50% vrf hoppa av?[tard]


   
SvaraCitera

noboundaries1:

Någon som varit i MarinB Karlskrona?

Rycker in där den 18:e...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Rycker in där den 18:e...

oj, där ser man.

Du har PM=)


   
SvaraCitera

noboundaries1:

Du har PM=)

Nej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

Nej...

jo


   
SvaraCitera

Jag rycker in den 11e i sthlm. svea livgarde. vakta kungen o sånt


   
SvaraCitera