Aviseringar
Rensa alla

Börjar gymnasiet imon


Ämnesstartare

Okej jag är sjukt nervös eftersom jag ska börja gymnasiet imon. Vad får man liksom göra första dagen? Första veckan? Har man massa lekar som hade förr? Hatar verkligen sånt.


   
Citera

Imoon


   
SvaraCitera

Lekar?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Imoon

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, förvänta dig fjantiga lekar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta det lugnt, vad kommer du göra när du börjar universitetet då? eller när du söker jobb... men jag är typ som dig så jag ska hållakäfte[crazy]..
det kommer vara nästan samma sak som vanliga högstadiet men kanske lite mer allvarlige?! och inga lekar som jag inte riktigt fattar vart du fått ifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lekar?

Ja typ lära känna varandra lekar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secondchance:

och inga lekar som jag inte riktigt fattar vart du fått ifrån

Ja som vi hade i högstadiet o sånt. Eller är man för gammal för sånt i gymnasiet ^^


   
SvaraCitera

jag börjar på fredag:) ska gå på en djurvårdslinje.


   
SvaraCitera

monkeyboy:

Ja typ lära känna varandra lekar.

Näe, det gjorde man ju inte i högstadiet heller. Eller kanske om du ska läsa drama lr ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Näe, det gjorde man ju inte i högstadiet heller. Eller kanske om du ska läsa drama lr ngt.

Minns i högstadiet att vi fick typ rita av varandra o sånt skit. Ska gå media så det kanske blir chill.


   
SvaraCitera

Jag var också nervös när jag började Gymnasiet (förra året). Nu såhär efteråt så inser man att det inte alls är något att vara nervös inför. Ni ska troligen bara prata lite om skolan den första veckan och eventuellt presentera er själva för varandra.


   
SvaraCitera

Vi har alltid lära-känna-alla-i-skolan-dagar.

Kill self.


   
SvaraCitera

Håller själv på att dö av nervositet och stress redan nu 🙁
Börjar IB på torsdag i ett annat landskap och jag kommer vara tvungen att ta 6.15
Tåget varje dag 🙁 och resan dit är en timme

! [cry]
Har också en känsla av att ingen kommer vilja vara min vän och ta hand om mig [sad]
Jag är bara ett litet barn och kan inte ta hand om mig själv! [sad][shake][cry]


   
SvaraCitera

Min första dag så kom jag till skolan för introduktion i aulan, upprop, fick sedan lite scheman och infoblad, sen slutade vi. Väldigt lätt och ofarligt.

Följande dagar hade vi lättare filmövningar (var ett filmgymnasium jag började på) som också var väldigt ofarliga.


   
SvaraCitera