Aviseringar
Rensa alla

Börjar gymnasiet imon


isola:

Lekar?

Man har ersatt sexualkunskapen mot lekar.


   
SvaraCitera

Börjar förövrigt med nollning imorgon (onsdag). Tror det kommer bli fett nice trots alla lekar osv. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Man har ersatt sexualkunskapen mot lekar.

[love][love][love][love][love][love]
Lovar att det är sant!!!


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

Har också en känsla av att ingen kommer vilja vara min vän och ta hand om mig [sad]
Jag är bara ett litet barn och kan inte ta hand om mig själv! [sad][shake][cry]

*Vill knyta en halsduk runt din hals, ge dig mellis, se till att du hittar till toaletten aka moderskänslor *


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vi har alltid lära-känna-alla-i-skolan-dagar.

Kill self.

Hade iaf.

Kill self, ja.


   
SvaraCitera

isola:

*Vill knyta en halsduk runt din hals, ge dig mellis, se till att du hittar till toaletten aka moderskänslor *

[cry][love]
det hade min bästis/låtsasmamma gjort [cry] utan henne skulle jag aldrig ha klarat av högstadiet. Hon brukade hitta mig i korridoren alldeles ensam när jag inte visste var lektionen var och ta mig i handen och leda mig dit :') och låna ut pennor och hennes skåp när jag hade tappat bort nyckeln till mitt. Sedan fick jag alltid kopiera hennes anteckningar när jag hade slarvat bort mina egna.
MEN NU SKA HON GÅ B&F OCH LÄMNA MIG!!! [cry][cry][cry]
*håller om benen och gungar fram och tillbaka på stolen*


   
SvaraCitera

Alcea rosea:

[cry][cry][cry]

Aw. <3


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Vi hade typ upprop, info, info, info, matte-test, eng-test, info vår första vecka. Gick på internat, så rätt mycket info om det och att vi grillade och spelade brännboll på kvällarna första veckan. Men ja, det var kul. Tror jag. Kommer inte ihåg.[tard]


   
SvaraCitera