Aviseringar
Rensa alla

Börjar gymnasiet snart...


Ämnesstartare

Hej!
Är en kille på 16 år som nu ska börja i gymnasiet och undrar helt enkelt hur man kan få tjejer att bli intresserade av en.
Jag har aldrig haft några erfarenheter av sånt här så jag ber om er hjälp!
Berätta gärna om saker jag ska göra och saker jag inte ska göra.
Jag skulle vilja ha tips om allt från hur man ger ett bra första intryck till när man börjar ta kontakt med någon.
Tacksam för alla tips! [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså att få en tjej att bli intresserad krävs ju egentligen mycket. Men ögonkontakt är viktigt. Vi säger att du gillar en tjej, du ser henne varje dag, och när hon kollar på dig, kolla tillbaks, håll kvar blicken ett par sekunder mer än vad du egentligen ska göra, sen nästa gång kan du kolla lite längre. Och liksom få henne att bli..typ nyfiken, efter ett tag så kan du börja le lite smått, vänd inte bort blicken, låt henne vända bort blicken. Sen kan du hälsa och presentera dig, eller kanske ställa en fråga ( bara för att snacka med henne , eller få hennes uppmärksamhet) sen lär du låta henne lära känna dig som person, samma sak med dig. Och sen , efter ett bra tag (4-5) månader så är det bara att följa ditt hjärta. Det här var bara ett exempel, men alltså du behöver egentligen inte göra så mycket, var bara dig själv.

Jag brukar ge rådet '' Leta inte efter kärleken, låt kärleken komma till dig''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för tipset , speciellt den sista meningen!


   
SvaraCitera

Var dig själv tycker jag är det allra viktigaste när det gäller att lära känna nya personer, spelar ingen roll om man vill ha dem som vänner eller mer. Är man inte sig själv så kommer det förr eller senare märkas, och måste man låtsas vara någon annan för att personen i fråga inte kan acceptera dig så som du egentligen är, så är den personen inget att ha enligt mig.

Var öppen och våga ta kontakt är också viktigt! Skäms inte för dig själv utan var stolt, bra självförtroende är attraktivt, förutsatt att det inte stiger en helt åt huvudet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi tjejer gillar när man går rak på sak. fråga om hon vill knulla och sedan fria.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa din manlighet ytligt! Mycket viktigt.. En rejäl käftsmäll, och sedan är honans läppar som klistrade mot dina! [smile]


   
SvaraCitera

[cute][cute][cute] var söt, menar jag med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till att skaffa vänner först (lr låtsas att du har det) brudar diggar killar med vänner. bara så att de kan stjäla dig ifrån dem yoko ono-style såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är iaf roligare


   
SvaraCitera

w33dz:

få tjejer att bli intresserade av en

Låter som du vill ligga runt. Gör som JaamenLol sa, kolla på dem någon sekund för länge och efter några dagar av tittande borde du lägga in en stöt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enfeeble:

stöt.

Image

*stöt*


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

*stöt*

*bitch blickar och går min iväg*


   
SvaraCitera

To impress a chick, do the helicopter dick


   
SvaraCitera

Klyschigt... men va bara dig själv.
Den du är kommer nog komma fram i vilket fall, förr eller senare, så att bete sig på att annorlunda sätt för att locka någon lär bara sluta med massa problem. Var dig själv, och om en tjej faller för den du är så är det awesome.

Plus, kör bara på i gymnasiet. Va inte aktivt på jakt efter någon. Mitt ex gjorde slut med mig någon månad innan jullovet när jag gick i tvåan. Och under den tiden som var kvar körde jag bara på med livet. Jag var inte aktivt på jakt, utan träffade man på någon så tog man sina steg, fungerar det inte så släppte jag det. Plus att jag ändå behövde komma över henne, så det var lika bra. Och nu inför mitt sista år tänker jag göra samma sak. Att vara på jakt är waste of time, enligt mig.


   
SvaraCitera