Aviseringar
Rensa alla

Börjar orakat bli inne igen?


Tjejer som inte rakar sig är äckliga. Killar ska däremot inte vara rakade [smile]


   
SvaraCitera

Soffisen:

Tjejer som inte rakar sig är äckliga. Killar ska däremot inte vara rakade [smile]

ska vi visst. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soffisen:

Tjejer som inte rakar sig är äckliga

eh, nä?


   
SvaraCitera

Soffisen:

Tjejer som inte rakar sig är äckliga. Killar ska däremot inte vara rakade [smile]

Är du allvarlig?

Hippiebuske är faktiskt inte jättehett. Allt mellan helrakat och ansat tycker jag är okej på både könen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som kille så rakar jag mig för att jag sjävl tycker det är skönare på så sätt. sen om ens tjej vill det eller inte skiter jag i bara jag har det skönt när jag onanerar så:P
å så dom som gör det för att dom "måste" kan ju lägga ner. man gör det för att man själv gillar det så:) inget annat

men låt håret växa:) det kvittar på sitt sätt med. det är bara om man orkar eller gillar att ha det så. gör man inget av det så sak samma:)


   
SvaraCitera

Ansat är ju fint men helt rakat får en oftast framstå som porr/playboy-stjärna, men buske har aldrig varit snyggt, äta gräs är ju inte den bästa dieten.


   
SvaraCitera

batleth:

ska vi visst.

Ehh nej. Bara bögigt och omanligt.

Karrofin:

eh, nä?

Eh, jo? Ofräscht att inte raka.

uppenbar:

Är du allvarlig?

Ja?

uppenbar:

Hippiebuske är faktiskt inte jättehett. Allt mellan helrakat och ansat tycker jag är okej på både könen.

Hår är bara manligt. Visst dom kan ansa lite liksom, men absolut inte mer än så. Skulle bli fruktansvärt avtänd om jag stötte på en kille som inte hade något hår.


   
SvaraCitera

Soffisen:

Ja?

Varför är det äckligt för en tjej att vara hårig och helt okej för en man? Hatar när kvinnor själva bidrar till den sexistiska och objektifierande synen som råder idag. Så himla lågt.

Jag föredrar själv rakat men jag tycker inte att det ska vara någon skillnad på hur man ser på män och kvinnor i just den här frågan.


   
SvaraCitera

Soffisen:

Hår är bara manligt

Bevisligen kvinnligt också med tanke på att alla jordens kvinnor är födda med hår över hela kroppen.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Varför är det äckligt för en tjej att vara hårig och helt okej för en man? Hatar när kvinnor själva bidrar till den sexistiska och objektifierande synen som råder idag. Så himla lågt.

Men duh, det fattar du väl själv? Hår är manligt, men okvinnligt. Liksom, mysigt för killarna att slicka en buske liksom.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Bevisligen kvinnligt också med tanke på att alla jordens kvinnor är födda med hår över hela kroppen.

Ehh? Man har inget hår när man föds. [confused]


   
SvaraCitera

Soffisen:

Men duh, det fattar du väl själv? Hår är manligt, men okvinnligt. Liksom, mysigt för killarna att slicka en buske liksom.

[tired]
Alltså, ingen idé att ens försöka förklara. (Var jag också så naiv när jag var femton? Hoppas inte, usch.)

[cheers]


   
SvaraCitera

Soffisen:

Hår är manligt, men okvinnligt. Liksom, mysigt för killarna att slicka en buske liksom.

Om man inte gillar oralsex då?


   
SvaraCitera

Soffisen:

Ehh? Man har inget hår när man föds.

Jo, bebisar har små hår över hela kroppen precis som vuxna. Dessutom kommer det ännu mer när man kommer i puberteten, både hos killar och tjejer. Du kanske borde gå om sexualkunskapen?


   
SvaraCitera

mastodontfilmsMats:

Börjar allt fler svenskar återgå till att ha buske i underlivet?

Det hoppas jag inte, iaf inte att tjejerna gör, liksom hur trevligt är det att gå ner på en tjej med buske? jag skulle vända tillbaks iaf.

Soffisen:

Tjejer som inte rakar sig är äckliga. Killar ska däremot inte vara rakade

Då gör jag alltså fel [cry] Förlåt "miss jag bestämmer"


   
SvaraCitera