Aviseringar
Rensa alla

Börjat fantisera om killar :S


Ämnesstartare

Har ett problem, jag har börjat tända på bögporr :/ har haft flera flickvänner osv men nu på senare har jag börjat fantisera om hur jag sätter på en trång kille typ i skeden och gör creampie på han i röven grejer.. sen också att ett gäng killar våldtar mig och kör på som fan i röven och munnen :S Och när jag tittar på porr med tjejer i är de nästan helt ointressant numera :S Vafan har hänt? :S Har kollat porr med brudar i nästan 6 år och tyckt om det med nu är det inte så intressant och jag har aldrig ens tänkt tanken på killar för det har liksom känts fel osv. Jag gillar ju såklart att sätta på tjejer, jag skulle nog inte kunna ha sex med en kille eller någon typ av sexuellt skit med en. MEN varför tänder jag på bögporr och har sånna tankar helt plötsligt tro? :S Kommer det vända?


   
Citera

På vilket sätt är det ett problem?


   
SvaraCitera

Gayporr är hetare?

Näh, men gör det så mycket? Vad man fantiserar om är ju skillnad mot vad man gör på riktigt..
Du är väl uttråkad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

På vilket sätt är det ett problem?

Det känns fel, det är inte jag


   
SvaraCitera

dendärarobban:

MEN varför tänder jag på bögporr och har sånna tankar helt plötsligt tro? :S Kommer det vända?

Kanske därför att porr med tjejer är så uttjatat att du letar efter någonting annat, och tänder på att bögporr är lite "tabu" för dig = någonting du inte skulle göra IRL. Who knows, not me ..

Tänk inte så mycket.


   
SvaraCitera

dendärarobban:

Det känns fel, det är inte jag

Jo tydligen. Kvittar väl?


   
SvaraCitera

Läste någonstans här att man typ kan ha helt andra fantasier som inte ens har nått med ens personlighet att göra lixom.... Alltså att man typ psykiskt vill testa tänka på något nytt och då kanske din hjärna har fastnat för det.. Du ska nog inte tänka på det så mycket !!

Lycka till !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela roll?


   
SvaraCitera

Kanske börjar bli bisexuell?


   
SvaraCitera

dendärarobban:

Kommer det vända?

hur fan ska vi veta?

och det är väl inget fel att tända på bögporr?


   
SvaraCitera

dendärarobban:

text.

önskar att jag kudne tända på bögporr mer. är liksom bög men tittar aldrig på bögporr o fantiserar aldrig om att bli våldtagen av killar eller ha sex med killar :(. fattar inte

jag har syndiga tankar fast åt andra hållet jag. tänder väldigt mkt på tjejre :P. för mycket... kan inte hjälpa dig men kan säga att jag är likadan som dig fast omvänt.


   
SvaraCitera

Det är inget fel med det.


   
SvaraCitera

dendärarobban:

MEN varför tänder jag på bögporr och har sånna tankar helt plötsligt tro?

Kanske för att du inte längre bara kommer att tända på tjejer, kanske för att det bara är någon tonårsgrej som sedan kommer att gå över. Jag tänker inte skriva "Gör ingen stor grej av det" eller liknande, eftersom att jag vet att det är förbannat jobbigt att upptäcka att man kanske inte är straight. Särskilt i början. Ge det tid så kommer allting att visa sig. [y]


   
SvaraCitera

retstickan:

fantiserar aldrig om att bli våldtagen av killar

Jag har medvetet varit bög i cirka två år, och jag har ALDRIG fantiserat om att bli våldtagen. Har mycket svårt att förstå varför jag skulle göra det, och än mer varför jag skulle tända på det.

DU ÄR INTE ENSAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Michee:

DU ÄR INTE ENSAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahah syftade faktiskt på vad trådskaparen sa i sin introtext när jag sa det där med våldtagen av killar (tror ja). är jätte varm just nu o seg i huvudet.


   
SvaraCitera