Aviseringar
Rensa alla

Börjat fantisera om killar :S


retstickan:

är jätte varm just nu o seg i huvudet.

[tard] xD


   
SvaraCitera

Michee:

[tard]

faktiskt sant[no-no]. känns som om det är 100 grader här inne. borde åtminstonde ta av mig tröjan o sedan göra ett nytt försökt till ett bra inlägg :p


   
SvaraCitera

dendärarobban:

Har ett problem, jag har börjat tända på bögporr :/

Grattis, du är BI


   
SvaraCitera

big deal?


   
SvaraCitera

BIg deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem har rensat inlägg? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

du är BI

Man räknas knappast som bi/bög bara för att man tänder på bögporr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du är stengay. du är förmodligen så day att allt hår utom på huvet kommer å trilla av å din kuk drastillbaka å förvanlas till en fitta å du kommer krympa å din fötter kommer krympa(så att du ska kunna stå närmare spisen)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blousey:

Man räknas knappast som bi/bög bara för att man tänder på bögporr?

dendärarobban:

har jag börjat fantisera om hur jag sätter på en trång kille typ i skeden och gör creampie på han i röven grejer.. sen också att ett gäng killar våldtar mig och kör på som fan i röven och munnen :S Och när jag tittar på porr med tjejer i är de nästan helt ointressant numera :S


   
SvaraCitera

Blousey:

Man räknas knappast som bi/bög bara för att man tänder på bögporr?

kanske inte, men han säger ju att han vill ha sex med killar också, är man inte biSEXUELL då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

kanske inte, men han säger ju att han vill ha sex med killar också, är man inte biSEXUELL då?

dendärarobban:

jag skulle nog inte kunna ha sex med en kille

Läser du ordentligt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blousey:

Läser du ordentligt eller?

Nej, det gjorde han inte. Inte du heller.

Blousey:

Man räknas knappast som bi/bög bara för att man tänder på bögporr?

dendärarobban:

har jag börjat fantisera om hur jag sätter på en trång kille typ i skeden och gör creampie på han i röven grejer.. sen också att ett gäng killar våldtar mig och kör på som fan i röven och munnen :S Och när jag tittar på porr med tjejer i är de nästan helt ointressant numera :S


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

och det är väl inget fel att tända på bögporr?

Sagitta:

Det är inget fel med det.

Jo, ni kanske lever i en värld där tjejer sätter på tjejer och får ungar och där folk överallt går omkring och suger av trädrötter. Vi övriga individer lever inte i den världen iaf. Det är FEL, någon slags störning.

Men till saken. Du är bi, grattis! Jag har alltid velat vara bi. Tänk så mycket mer att välja på, tänk så mycket mer fantasier man kan ha ^^

Sluta förneka dig själv och börja lev livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

har jag börjat fantisera

Jag ser honom fortfarande inte som bi/homo för att han fantiserar.
Hade varit skillnad om det varit irl.


   
SvaraCitera

Blousey:

Läser du ordentligt eller?

Han skrev "nog" = kanske, han tänder ju på de så varför inte testa? han tycker säkert de känns fel för att han inte vill bara bi


   
SvaraCitera