Aviseringar
Rensa alla

Bokmässa stänger ute NYA TIDER men välkomnar moské som är homofober och dödshotar homosexuella


Ämnesstartare

Den omdiskuterade Bokmässan stängde ute högertidningen NYA TIDER samtidigt som de välkomnar moskén Imam Ali Islamic Center i Järfälla som för bara ett år sedan gästades av homofobisk imamen Farrokh Sakaleshfar som vill avrätta alla homosexuella.  Arg

Vad har just du för åsikter om detta?

Min personliga uppfattning är att jag stödjerna de homosexuella ljusår mycket mer än vad jag stödjer homofobiska muslimer.

Skärmdumpen nedan är från dagens Göteborgsposten.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/kontroversiell-mosk%C3%A9-medverkar-p%C3%A5-bokm%C3%A4ssan-1.3717372

bokmassa.png


   
Citera
Ämnesstartare

Avrätta honom istället så blir världen lite bättre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din källa inte är legitim. Din källa är från en hatsida som sprider islamofobi.


   
SvaraCitera

Vi ska inte ha moskéer. vi hade fan inte fått byggt en kyrka om vi flytt dit ner så satan hellee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
Vi ska inte ha moskéer. vi hade fan inte fått byggt en kyrka om vi flytt dit ner så satan hellee

Förutom i nästan alla länder där det redan finns kyrkor då eller? -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska sjukt

Tillåt alla


   
SvaraCitera

IbrahimW: Din källa inte är legitim. Din källa är från en hatsida som sprider islamofobi.

Är Göteborgsposten en hatsida? Det var nytt för åtminstone mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IbrahimW: Din källa inte är legitim. Din källa är från en hatsida som sprider islamofobi.

Vad svamlar du om? Är inte min källa legitim? Hatsida som sprider islofobi??? Ifrågasätter du en av Sveriges största morgontidningar - GÖTEBORGSPOSTEN?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idioti, men de gör väl som de vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

Vad svamlar du om? Är inte min källa legitim? Hatsida som sprider islofobi??? Ifrågasätter du en av Sveriges största morgontidningar - GÖTEBORGSPOSTEN?

Alla vet ju att gp är facistiska neonazister som äter barn.
(Sarkasm)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att inte tala om Lenins barnhörna som de hade 2011. Och vänsterextrema Expo, där flertalet i redaktionen är dömda för grova våldsbrott.

Hoppas Nya Tider stämmer skiten ur Bokmässan för kontraktsbrott.


   
SvaraCitera