Aviseringar
Rensa alla

Bokstavligen förkrossad, hjälp.


Ämnesstartare

För cirkus 3-4 år sedan lärde jag (vi kallar mig Y) känna en tjej (vi kallar henne X) via internet och vi blev ganska tajta direkt, träffades ett par gånger, sen blev det seriöst. Vi hade ett förhållande i ungefär 4 månader. Jag älskade och värderade henne mer än mitt liv och familj.
En dag sa hon "Du Y, jag har träffat en annan".
Jag blev helt jävla förstörd och det tog ett bra tag innan jag repade mig och glömde henne helt.

För 3 månader sen fick jag ett sms där det stod "Hej Y, kommer du ihåg mig, X, vi snackade för typ 3 år sedan?". Sedan drog hon en liten lifestory som hela forumet inte behöver veta. Hur som helst hade hon börjat tänka på mig och börjat sakna mig som fan i och med storyn, och försökte att få tag i mitt nummer i en hel månad. Jag blev såklart rörd som fan av detta och jag kände hur samma gamla känslor för henne började bubbla upp (jag glömde totalt bort vad hon gjort...).
Vi bestämde att vi skulle träffas nu över nyårshelgen och plocka upp det vi hade.

Så kommer vi till nyårsafton. Vi snackar över msn, sms och telefon förmiddagen och eftermiddagen, allt flyter på som väntat. Vid åttatiden slutar hon att höra av sig per sms (vi var på olika fester, men vi skulle ses efter tolvslaget). Jag ringde då henne cirkus 4 gånger, men får samma svar varje gång "Jag kan inte prata nu, för mycket ljud, smsar dig snart!" Men jag fick aldrig några sms.
Efter tolvslaget skingrade jag mig från festen och gick och ringde utomhus. Hon skriksvarar i telefonen "Men vad fan vill du nu då? Jag har inte tid med dig!" *klick*. Jag står helt paralyserad och fattar ingenting. När jag kommer till sans igen brusar jag upp och skriker rakt ut "Fuck you din jävla hora!" och som grädde på moset så går det förbi två killar som tror jag skriker åt dem och jag får en rak höger utan förvarning. Jag går in och super mig redlöst full.

Dagen efter (igår alltså) hör jag inte av henne på hela dagen och inte förens idag så svarar hon tillslut, asförbannad på mig. "Y, sluta skriv till mig, jag hatar dig som fan". Jag har fortfarande inte fått en anledning till varför hon säger så, hon skriver bara samma sak tillbaka.
När jag står och lagar mat kommer det ett sms som säger "Dra bara åt helvete, jag gillar dig inte längre, jag har någon annan" Jag blir kallsvettig och jag känner hur tårarna kommer men står med hela familjen så jag håller emot.

Sedan dess har jag suttit och stirrat i handflatorna, gått omkring i mitt rum och bölat. Jag vet inte vad jag ska göra, känner bara för att svepa en flaska sprit och hoppa eller något.

Jag förstår om ni tycker jag beter mig konstigt eftersom hon gjort så mot mig nu, två gånger. Men hon är förjävlajävla perfekt så det finns inte, med undantag för detta. Under de tre åren så har hon blivit så mycket snyggare, sötare, snällare etc. etc. När tillvaron med henne är på topp, då är det min himmel på jorden.

Det känns som det här är slutet liksom, för jag kan bara inte släppa tankarna på henne.

Snälla, hjälp mig så gott ni kan.


   
Citera

jag säger bara en sak: FETT fittig brud.
fyfan för falska personer. hatar sånna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är jävla horor. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

och som grädde på moset så går det förbi två killar som tror jag skriker åt dem och jag får en rak höger utan förvarning.

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men prata med henne[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuuuuuu:

FETT fittig brud

Jo jag vet, MEN jag kan inte släppa henne ändå.

Bumbibohl:

nx___: och som grädde på moset så går det förbi två killar som tror jag skriker åt dem och jag får en rak höger utan förvarning.
XD

det ägde

isola:

men prata med henne[tard]

hon hotar med att byta nummer, mail och hela köret om jag fortsätter skriva till henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

hon hotar med att byta nummer, mail och hela köret om jag fortsätter skriva till henne.

men du ska inte skriva till henne, ring eller gå hem till henne och fråga vad hon är så jäkla ilsken för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan vad vidrigt knäpp tjej [sad]

tycker du borde skita i henne. känner också personer som är sådär, och det blir fan inte bättre. gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men du ska inte skriva till henne, ring eller gå hem till henne och fråga vad hon är så jäkla ilsken för

Hon bor 40 min från mig med tåg så det är uteslutet. och jag har frågat varför hon är sur, hon svarar bara "låt mig vara bara"

bourgeoisie:

tycker du borde skita i henne. känner också personer som är sådär, och det blir fan inte bättre. gå vidare.

kan inte gå vidare, går inte att släppa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

Hon bor 40 min från mig med tåg så det är uteslutet. och jag har frågat varför hon är sur, hon svarar bara "låt mig vara bara"

skriv ett brev, ring, åk dit eller bara skit i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

skriv ett brev, ring, åk dit eller bara skit i henne.

hon svarar inte när jag ringer. vet inte vart hon bor nu då hon flyttat sen senast.
funderar på att skriva ett långt jävla blödigt mail/sms till henne. får se om hon nappar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

hon svarar inte när jag ringer. vet inte vart hon bor nu då hon flyttat sen senast.
funderar på att skriva ett långt jävla blödigt mail/sms till henne. får se om hon nappar.

ring från skyddat nummer.
men skit hellre i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

kan inte gå vidare, går inte att släppa henne.

känner igen känslan, men det går. försök tänka på något annat, sup, ät glass, gå på bio, ligg runt, bli kär i någon annan. det är respektlöst mot dig själv att fortsätta tänka på någon du inte mår bra av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nx___:

För cirkus 3-4 år sedan lärde jag (vi kallar mig Y) känna en tjej (vi kallar henne X) via internet och vi blev ganska tajta direkt,

tight däär nere också?
p.s hur känns det att hon är ute och knullar en massa andra killar och att de typ kommer inuti henne djupt? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bourgeoisie:

känner igen känslan, men det går. försök tänka på något annat, sup, ät glass, gå på bio, ligg runt, bli kär i någon annan. det är respektlöst mot dig själv att fortsätta tänka på någon du inte mår bra av.

Supa blir det inte bättre av, då vaknar jag med jordens baksmälla men fortfarande henne i tankarna.
Kan man inte blåsa sin hjärna på alla minnen av en person, som i eternal sunshine of a spotless mind.


   
SvaraCitera