Aviseringar
Rensa alla

Boktips: förbjuden kärlek


Ämnesstartare

Oh god va cheesy rubrik.. Är såhär: ska flytta = ny stad = 0 kompisar = svinkul sommarlov, så behöver boktips. Helst med förbjuden kärlek i, lite åldersskillnad. 

Läste som om ingenting förut av Katarina Von Bredow och njöt av varje sida, så undrar om ni vet nått liknande? Har googlat men kommer bara upp massa osäkra frågor om det är äckligt att dejta någon som är 70 år äldre än en själv.  Vet ni nån? Katarina Von Bredow är en utav favoritförfattarna, och favoritboken är ''Ett annat sätt att vara ung'' av Per Nilsson. 

Tipsa på! Struntar i vad det är för sorts böcker bara säg er favoritbok så kollar jag upp det! Tack på förhand! 


   
Citera

lite mer barnbok "Kåt, glad och tacksam"av Eva Sanner
Älskar gennes böcker


   
SvaraCitera

doktor glas


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KaulitzLovin:
Läser just nuHet av:Martin JernIngrid OlssonJessica SchiefauerGunnar ArdeliusLisa BjärboSara OhlssonInti Chavez PerezJENNY JÄGERFELDManne ForssbergÅsa Anderberg Strolloasså det e en samling

Det verkar spännande! Dock lite tråkigt med bara korta berättelser.. Eller jag vet inte, gick in på någon smakprov sida där man kunde läsa lite och det verkar bara vara två sidor sen över till en ny berättelse? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
doktor glas

Verkar bra! 


   
SvaraCitera

densomheterdet:

Det verkar spännande! Dock lite tråkigt med bara korta berättelser.. Eller jag vet inte, gick in på någon smakprov sida där man kunde läsa lite och det verkar bara vara två sidor sen över till en ny berättelse? 

aaa, när du tänker vad kommer sen ser du att den e slut, trist fast jag har typ läst boken 100ggn


   
SvaraCitera
Seydel

Absoluta favorit bok serien är ju Det mörka tornet serien av Stephen King


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KaulitzLovin:

aaa, när du tänker vad kommer sen ser du att den e slut, trist fast jag har typ läst boken 100ggn

fan då.. Men också lite roligt att få tänka en 'fortsättning' själv liksom! 


   
SvaraCitera

Lolita, 1984


   
SvaraCitera