Aviseringar
Rensa alla

bomberjackor på tjejer?


Ämnesstartare

Har sett en del tjejer med bomberjackor, framförallt dessa tunnare från alpha industries.
Var lite tveksam till de först, men de kanske är rätt snygga ändå om man matchar det bra med resten av det man har på sig.
Funderar på inskaffa mig en sån...
Men är lite efter när det kommer till det där, vad ger de för signaler? Är det snyggt på tjejer?
Kul och höra lite åsikter bara 😛 🙂


   
Citera

Införskaffa*

Bomberjackor? Aldrig hört talas om tidigare 


   
SvaraCitera

rogernw: Bomberjackor? Aldrig hört talas om tidigare

såna som skinheads har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Införskaffa*

Bomberjackor? Aldrig hört talas om tidigare 

Tickstart:

såna som skinheads har

Sök om ni har lust på google. Alpha Industries bomberjacka dam, dessa är inte stora fluffiga som ''skinheads'' hade förr i tiden. De här är tunnare och finare variant enligt mig 🙂


   
SvaraCitera

naah, vet inte om jag tycker det ä särskilt snyggt.... 


   
SvaraCitera
penja

Tror inte du behöver vara orolig för att det skulle sända ut några dåliga signaler. Bomberjackor är och har varit på modet ett tag nu. Jag menar, man kan säkert hitta en på mammaavdelningen på Lindex. Go for it! 


   
SvaraCitera
emp
 emp

Skitsnyggt med bomberjacka, har flerastycken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emp:
Skitsnyggt med bomberjacka, har flerastycken

Najs, vilka färger? hur e de i storlek?


   
SvaraCitera
emp
 emp

Laaavalampaaa: Alpha Industries bomberjacka

har en mörkblå o en vinröd, de är normala i storleken 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emp:

har en mörkblå o en vinröd, de är normala i storleken 🙂

Vad bra 🙂 Funderar på en svart eller en grön.... vilken är snyggast tror du? Gillar båda två, så kan inte bestämma mig riktigt...


   
SvaraCitera
emp
 emp

Laaavalampaaa:

Vad bra 🙂 Funderar på en svart eller en grön.... vilken är snyggast tror du? Gillar båda två, så kan inte bestämma mig riktigt...

jag tycker grön är suuuuupersnygg! den sticker ut lite jämfört med svart 🙂


   
SvaraCitera

nored05.jpg


   
SvaraCitera

Dem som jag hittade: Alpha Industries bomberjacka dam    Tyckte jag var ovanligt fula, då tycker jag isf att de fluffiga är bra mycket snyggare.

    Denna jacka tycker jag dock är bra mycket snyggare än dem andra som jag hittade. 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag är så fast i 90-talet att gröna bomberjackor typ alltid kommer vara förknippat med nynazism för mig, men bomberjackor är snygga som tusan i övrigt. Har en svartvitmönstrad själv. 


   
SvaraCitera

tycker de ser ut som puffiga träningsjackor från 90-talet om jag ska vara ärlig. Men each to their own. 


   
SvaraCitera