Aviseringar
Rensa alla

Bombhot igen?


Ämnesstartare

Jag hörde från några elever i min skola att det har kommit ett nytt bombhot, denna gång mot Åhléns City i Sthlm. Och jag undrar om det är nån som vet nått mer? Om detta är sant? Det skulle ju inte vara helt omöjligt direkt...

Thankyou on förhand [y]


   
Citera

Hänger i alla fall sjukt mycket poliser i det området.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gissa på fejk. De planerar nog inte in två bomber så tätt inpå varandra på nästan samma plats...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Står inget om det i tidningarna, guess not. Däremot spekuleras det väll om förra bombmannens mål var Åhléns city.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är allt bullshit

araben som sprängde sig var ju kass och lyckades inte döda nån. man såg ju klart och tydligt att han inte var tränad av al-qaida utan att han bara var en arg idiot

jag är inte det minsta rädd för den här skiten. finns ingen vettig terrorist i världen som bryr sig om lilla sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte vad de hotar med?

Eller är det mest som en varning?

Varför skulle de varna först? Då finns ju chansen att människor inte befinner sig på det området.. [confused]

De vill väll spränga så många som möjligt i luften?

Eller så ringer de in ett hot på en plats, men spränger någon annan stans.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh, folk bombhotar saker hela tiden ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kommer att få massor av såna här hot då det är ganska behövligt att få över opinionen när man röstar om afghanistanförstärkningar och datadirektiv + att det är nog högsta mode att skicka bombhot bland alla möjliga människor nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nånting här i örebro blev bombhotat dagen efter självmordssprängningen, tror dom stängde och utrymde stället några timmar men sen var det ingen som brydde sig längre och än så länge har inget sprängts[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vettig terrorist

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt så får polisen bombhot hela tiden, i somras utrymde dom kommunhuset eller vad det var i orsa pga rädsla för en terrorattack [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

antrax F20
I dag 15:22

patrick bateman: vettig terrorist

hahahahahahaha oj

det var kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag förstår inte vad de hotar med?

Eller är det mest som en varning?

Varför skulle de varna först? Då finns ju chansen att människor inte befinner sig på det området.. [confused]

de hotar väll av samma anledning som de bombar. kanske tomma hot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

än så länge är det fin fina rykten.

Ska jag vara helt ärlig tror jag mer på en trettonåring kille med byxorna i knävecken som har ringt och gjort sig lustig

Med tanke på den långa listan med allt från busshållplatser till gallerior som nämns i medier så känns min teori relativt säker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

de hotar väll av samma anledning som de bombar.

Kanske. [rolleyes]


   
SvaraCitera