Aviseringar
Rensa alla

Bombhot mot ett plan på Landvetter!


Smilen
Ämnesstartare

Nyligen så står all flygtrafik stilla på Landvetter efter ett bombhot mot ett plan. 

Vem har ställt till det för oss? 


   
Citera

Nu är flygtrafiken igång igen, OBS


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
mens
 mens

jog6glf


   
SvaraCitera

Känns obehagligt fast det än nu inte hände något


   
SvaraCitera

Fattar inte varför folk tar sånt på allvar, vilken seriös terrororganisation förvarnar innan den går till angrepp? Löjligt.


   
SvaraCitera

Sant, men det är ju klart att bomb + flygplan alltid väcker oro även om det nu verkade vara rätt så jävla misslyckat (bombhotsmässigt alltså).


   
SvaraCitera
sies
 sies

Tickstart:
Fattar inte varför folk tar sånt på allvar, vilken seriös terrororganisation förvarnar innan den går till angrepp? Löjligt.

Man vill ju inte riskera det värsta. Om det nu visar sig att det var ett bombhot och de inte gjorde nånting där bomben är verklig, hur skulle det se ut? 


   
SvaraCitera

sies:

Man vill ju inte riskera det värsta. Om det nu visar sig att det var ett bombhot och de inte gjorde nånting där bomben är verklig, hur skulle det se ut? 

Man riskerar alltid något, hela tiden. I don't get it. Det är garanterat bara nåt tonårsbus, för av nån anledning så tas bombhot fortfarande på allvar, även fast det ALDRIG har inträffat nåt. Riktiga dåd utförs när folk minst anar det, det är ju så självklart att jag känner mig dum ens säga det.


   
SvaraCitera

Och med ALDRIG menar jag kanske förmodligen nån gång.


   
SvaraCitera
sies
 sies

Jo, det börjar bli lite tröttsamt med de senaste bombhoten. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

sies:
Jo, det börjar bli lite tröttsamt med de senaste bombhoten. 

De kommer dock alltid tas på allvar.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Speciellt när det gäller flygplan.


   
SvaraCitera

Aha är väl vardagsmat

Händer säkert hela tiden överallt men polisen håller informationen för sig själva


   
SvaraCitera

folk tar tillfället att göra sånt för man vet att hela Europa väntar på nästa isis dåd


   
SvaraCitera