Aviseringar
Rensa alla

bondage samlag


Ämnesstartare

Inte Gugge:

tja, det bör ju vara med någon man litar på även om man inte har kontrollbehov, imo. [rolleyes]

sant


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Men då är det ju en jätteskön känsla att bara kunna släppa all kontroll och så, du borde testa [crazy] Värsta kicken [crazy]

Vad baserar du det på? Egna upplevelser?


   
SvaraCitera

vad ska man säga


   
SvaraCitera

GILLALLLLALALALA


   
SvaraCitera

stereo total:

Egna upplevelser?

Ah.


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Ah.

Okej, då kan jag tro på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar så sjukt sexigt, älskar när killar dominerar..Äldre killar som dominerar är så sexigt..[crazy]


   
SvaraCitera

risifrutti56:

handbojor

Ett par gånger [cheers]


   
SvaraCitera

brukar bli bondagesexad[blush] kan dock verkligen inte förstå folk som gillar att vara den dominanta parten[sad]


   
SvaraCitera

Med rätt person kan det va awesome[smile]


   
SvaraCitera

shit's awzum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte jag.


   
SvaraCitera

risifrutti56:

hur många av er brukar blanda in bondage i era samlag som till exempel handbojor, rep, bondage tejp och kidnappning?

Har jag börjat hänga här igen? Har nån märkt att jag var borta? nä.
Hm. Brukar å brukar, jag har haft rena KK förhållande som handlat mycket om det, ett sexuell roll liksom. Men i mitt nuvarande förhållande handlar det nog mer om hårt sex, dvs lite smisk, örfilar, hålla fast och mycket och hårt. Dvs hittills har vi inte blandat in några redskap, men funderar på att köpa handklovar [smile] (med rosa ludd)

SB From Hell:

Med rätt person kan det va awesome

Absolut. Jag tenderar att alltid gå åt det hållet dock, och konstigt nog är det aldrig nåt som fått spel å undrat vad jag hållt på med [crazy]

enhimmelskdrog:

GILLALLLLALALALA

[bigsmile] Att bli dominerad eller vara den som är?

stereo total:

Nej. Är för mycket kontrollfreak för bondage.

Det är skumt.. jag tycker oftast det är tjejer som är mest kontrollfreak och mycket bestämmande i vanliga fall som gillar att spela den undergivna rollen i sängen?


   
SvaraCitera

Mollgan:

[bigsmile] Att bli dominerad eller vara den som är?

bli dominerad [crazy]


   
SvaraCitera

Det är roligare att kolla på och äta popcorn.


   
SvaraCitera