Aviseringar
Rensa alla

Boob touch


Ämnesstartare

Ja,Vad är det egentligen med att ta en tjej på bröstet för första gng??
Och tjejer när ska man strika?Asså typ om man hånglar lite och så när får man känna?
Så att det inte blir ngn örfil ellr ngt istället..
[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
Citera

hahahahaha alla killar och tjejer är välkomna att ta på mina bröst när de vill. bara de meddelar tid osv. över mejl 3 dagar innan


   
SvaraCitera

Haha det kommer bara...
Man strular med tjejen och båda blir kåterish å kåterish sen börjar man bara smeka varann.. Det kommer bara 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa..Men vad är meningen med de hela??


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera

När du hånglar med en tjej och myser och ni smeker på varandra, var inte rädd för att ta på hennes bröst, du behöver nog inte vara rädd för örfil i såna situationer, bara i värsta fall att hon inte vill/gör motstånd, och då är det bara att försöka igen @ some other time.


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Jaa..Men vad är meningen med de hela??

Vadå vad e meningen?

Meningen är att ni är kåta..


   
SvaraCitera

i helgen såg jag en kille pulla en tjej mitt framför alla andra på en fest... fyfan.

Skulle rekommendera att göra det lite subtilt även om det bara handlar om att ta på brösten och inte pulla ngn.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Meningen är att tjejers bröst är mjuka och sköna!

Jag gillar bröst.


   
SvaraCitera

Alltså det känner man själv, olika för olika situationer.

Det är härligt att ta på bröst. Därför är det väl speciellt första gången man gör det och "upptäcker" hur härligt det är.


   
SvaraCitera

HAHAHA


   
SvaraCitera

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Ja,Vad är det egentligen med att ta en tjej på bröstet för första gng??
Och tjejer när ska man strika?Asså typ om man hånglar lite och så när får man känna?
Så att det inte blir ngn örfil ellr ngt istället..

ta lite på andra ställen först.Asså andra ställen som inte e så intima som brösten typ armen eller hande .Sen börja närma dig brösten stegvis eller slowmotion o se hur hon reagerar om du gör det i slowmotion hinner hon stoppa dig om hon inte vill att du gör så[y]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

Det är ju det första du gör när du träffar en tjej ju, strax innan du tar ögonkontakt och presenterar dig. [shake]


   
SvaraCitera