Aviseringar
Rensa alla

BOOM!!!!


Ämnesstartare

idag börjar den spanska fotbollen på riktigt. El Clasico igen!!!!! taggad som fan! tags att köra över skitbarca!!

iHala Madrid! [love][love][love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Barca vinner igen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Barca vinner igen 🙂

HAHAHAHAHAHA

nej du, iår är det Madrids år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

La Liga är katastrofalt ojämn. Det är in princip två lag det handlar om varje år och det är FC Barcelona och Real Madrid. Alla andra lag är chanslösa. Underhållande serie att följa, knappast.

I Tyskland (bundesliga) där spelas det boll må jag lova. Jag hoppas på Real Madrid ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

La Liga är katastrofalt ojämn. Det är in princip två lag det handlar om varje år och det är FC Barcelona och Real Madrid. Alla andra lag är chanslösa. Underhållande serie att följa, knappast.

I Tyskland (bundesliga) där spelas det boll må jag lova. Jag hoppas på Real Madrid ikväll.

jag är väl medveten om att la liga inte är på topp längre men jag hejar på Real. klart bundesliga osv är jämnare men iår ser la liga lite bättre ut. Valencia har värvat ritkigt starkt och man har hårdsatsande Malaga med en shejk som lägger ut miljarder på klubben. la liga är på väg uppåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nej du, iår är det Madrids år!

Sa du inte detta förra säsongen också? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är väl medveten om att la liga inte är på topp längre men jag hejar på Real.

Då är vi delvis överens. Jag tror dessvärre att La Liga kommer att behöva 3-4 år om inte längre, tills dom är tillbaka på topp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tacka vet jag Svensk Division 3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Sa du inte detta förra säsongen också? 😉

haha jo. nya tider nu, nytt hopp

x_marty:

Då är vi delvis överens. Jag tror dessvärre att La Liga kommer att behöva 3-4 år om inte längre, tills dom är tillbaka på topp.

jo det tror jag också, kommer inte ske direkt. förvånar mig inte ifall bundesliga också går om la liga snart, gick ju förbi serie a. får se vad som händer

Buddah:

Tacka vet jag Svensk Division 3.

haha


   
SvaraCitera

öh ok
va ska diskuteras?


   
SvaraCitera

Wilshere, Ramsey, McEachran, Wickham, Eriksen, Miyaichi och Lukaku, med dessa namn så tvivlar jag på att jag hinner med annan fotboll än Premier League. Men å andra sidan, Ribéry och Robben skadefria..får man ju faktiskt inte missa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heja gais


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

idag börjar den spanska fotbollen på riktigt. El Clasico igen!!!!! taggad som fan! tags att köra över skitbarca!!

Engelsk fotboll är bättre [mad].

Ska dock se matchen ikväll oxå [bigsmile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

öh ok
va ska diskuteras?

el clascio

Starsky:

Wilshere, Ramsey, McEachran, Wickham, Eriksen, Miyaichi och Lukaku, med dessa namn så tvivlar jag på att jag hinner med annan fotboll än Premier League. Men å andra sidan, Ribéry och Robben skadefria..får man ju faktiskt inte missa

finns mycket mer talanger i la liga och bundesliga

Nonoton:

Engelsk fotboll är bättre .

Ska dock se matchen ikväll oxå .

engelsk fotboll tappar allt mer och mer tycker jag. visst den är gry men tråkig. bara massa araber som äger klubbarna och köper in folk. topplagen har knappt en enda gubbe från england i laget. i spanien finns fortfarande det kvar. lagen är fyllda med spanjorer och klubbarna ägs av spanjorer som älskar sina lag. mycket mer charm än i england. charmvis så är la liga och bundesliga bäst. sen italien och premier league


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vilken jävla match det var! visst det blev 2-2 men real var klasser bättre. borde blivit 3-0. aja får krossa dem på onsdag i camp nou

ihala madrid!


   
SvaraCitera