Aviseringar
Rensa alla

booooring


Lounge
Ämnesstartare

Stekaren:

Ta en bärs

har ingen bärs

vägrar 3,5:a

orka ta sig till systemet??? hmmmmmmmmmmmmmm...

Stekaren: Mc10Mycket gladHjärta

JAAAAAAAAAAAAAAAAAa

JAG ÄLSKADE KRULL PRODUCTIONS


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

har 5 min promenad dit kanske skulle göra mig gott


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ja nu går jag o köper lite bärz.. stackars guaje som ska kolla på fotboll med mig och jobba sedan.. medan jag dricker bärz och beter mig som 1 fyllo.. mohahaha


   
SvaraCitera

kör på för faen, som han brukar säga, han med den grönblå täckjackan nere i centrum. folköl är trist.


   
SvaraCitera

Lounge:

har ingen bärs

vägrar 3,5:a

orka ta sig till systemet??? hmmmmmmmmmmmmmm...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAa

JAG ÄLSKADE KRULL PRODUCTIONS

Lokala syltan då? Annars kan du ju dricka Pepsi Hax, Colt Cola, Cola iLight...eller varför inte 7HP?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:
kör på för faen, som han brukar säga, han med den grönblå täckjackan nere i centrum. folköl är trist.

låter som ngn som skulle kunna va med i kjell. ja föfaaaaan. påväg nu

Stekaren:

Lokala syltan då? Annars kan du ju dricka Pepsi Hax, Colt Cola, Cola iLight...eller varför inte 7HP?

[love]
älskar alla deras videos måste lyssna på lassielåten nu ba för d


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

                   


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nu har jag öl o cider


   
SvaraCitera

Har precis käkat något slags mellanmål av modell nudlar, fan vad jag hatar nudlar. Just nu kikar jag runt på Almtunas hemsida, snart tänker jag kötta Lauryn Hill och lägga mig på sofflocket för att läsa den förnämliga tidsskriften pro hockey efter det skall jag laga till en god jävel till middag och se det tyska pansaret rulla över den svenska truppen som om vi vore Frankrike 1940.


   
SvaraCitera

dazed: käkat något slags mellanmål av modell nudlar

sluta ät så mkt


   
SvaraCitera

sn'lla kan du läsa boken onååd (med ett å) och göra en recension åt mig som ja kan visa min lärare


   
SvaraCitera

debepe:

sluta ät så mkt

Jag har gått och blivit lägerfångetunn så nog fan tänker jag äta.


   
SvaraCitera

dazed: Jag har gått och blivit lägerfångetunn så nog fan tänker jag äta.

hehe skojade bara men du äter ju bara studentmat ju... I februari kanske du kan fira din födelsedag med en köttbulle. Hade jag känt dig hade du fått kakor och mat av mig, är jätteduktig på att baka.


   
SvaraCitera

debepe:

hehe skojade bara men du äter ju bara studentmat ju... I februari kanske du kan fira din födelsedag med en köttbulle. Hade jag känt dig hade du fått kakor och mat av mig, är jätteduktig på att baka.

Nja ikväll blir det lite riktig mat iaf, en riktigt mör biffjävel med bearnaise unt so weiter.

Att du kommer ihåg februari också, shit. Det hade varit en fin gest av dig om du hade känt mig.


   
SvaraCitera

dazed: weiter

Det är inte vatten va? Vad är det för ngt?

dazed: Att du kommer ihåg februari också, shit. Det hade varit en fin gest av dig om du hade känt mig.

Sådant där fastnar för mig hehe

Minns ditt namn & ditt tecken, vet inget annat om dig... Ganska konstigt egentligen:)


   
SvaraCitera