Aviseringar
Rensa alla

Boost i självförtroendet, hur gör man?


Ämnesstartare

Mitt sista förhållande var för över två år sedan, där emellan har det kommit och gått några kandidater men inte någon som har blivit till ett riktigt förhållande.

Problemet är att jag har så konstigt självförtroende och det faktum att jag blir så lätt förälskad. Jag kan träffa en kille och om han är trevlig mot mig, söt och allt det där får jag direkt en förälskelse men jag vågar aldrig göra något åt det på grund av att jag inte trivs riktigt med min kropp och därför ser jag inte varför någon skulle kunna tycka att jag ser ok ut och vilja umgås med mig.

Jag har nyligen flyttat och börjat på ett nytt jobb där majoriteten som jobbar är killar, vissa flörtar vissa inte men hur skall man göra för att komma någon vart med en flört. Hur får man en boost i självförtroendet och vågar?


   
Citera

Man super alternativt tar droger.

Annars måste du utsätta dig för de jobbigaste situationerna för att övervinna rädslan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Man super alternativt tar droger. Annars måste du utsätta dig för de jobbigaste situationerna för att övervinna rädslan.

Haha, det här med supa har jag ju provat men funkar inte så bra mitt på ljusa dagen när livet är i full gång. Tror att de jobbiga situationerna är vad jag behöver, tyvärr..

🙂


   
SvaraCitera

thewholeworld:

Tror att de jobbiga situationerna är vad jag behöver, tyvärr..

Körrr hårt!


   
SvaraCitera

Not just you, but everyone has their fight.


   
SvaraCitera

du kan googla runt efter tips på hur man flörtar och sådant. om du är bra på det så kan du nog hitta väldigt användbara saker.


   
SvaraCitera

the savior:

Not just you, but everyone has their fight.

Image


   
SvaraCitera

visste att nån skulle göra det där[wink]


   
SvaraCitera

riktigt tung film för övrigt!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Visa tuttarna på nätet. Du kan vara anonym och kommer få jättemycket komplimanger av det. Till slut kommer ditt självförtroende vara så bra att du beslutar dig för att gå med i Big Brother, där kommer du ligga med hälften av killarna i huset och kommer bli tillsammans med den äckligaste av dom[smile]


   
SvaraCitera

självbedrägeri, fungerar alltid.


   
SvaraCitera