Aviseringar
Rensa alla

Bor du i Sthlm och vill göra din röst hörd?


Ämnesstartare

Bor du i Sthlm? Vill du göra din röst hörd? Vill du vara med och skapa ett mer hållbart samhälle? Kom på we_talk på Thorildsplans gymnasium i Lilla Aulan kl. 14-16 den 28 april! Där har du chans att möta ledande företag och organisationer och berätta om dina tankar, ideér, visioner, frustrationer och krav. Kanske vill du bara nätverka för att öka chanserna till ett sommarjobb. 

Företag och organisationer som deltar under we_talk är bland annat: Ikea, Krav, Pantamera, Energimyndigheten, Fabege, Skanska, Ica, Dove och Myrorna. 

Platserna är begränsade. Anmäl dig senast på måndag 27 april via: https://www.surveymonkey.com/s/we_talk
Har ni några frågor är det bara ställa dem här i tråden. 

Kom och gör din röst hörd! Var med och skapa den förändring du vill se.
Vi ses på tisdag!


   
Citera

nej   


   
SvaraCitera

Redaktionen: Bor du i Sthlm?

Nej.

Redaktionen: Vill du göra din röst hörd?

Nej.

Redaktionen: Vill du vara med och skapa ett mer hållbart samhälle?

Nej.


   
SvaraCitera

betalar ni min bussbiljett?Rodnar


   
SvaraCitera
Draug

Gör din röst hörd, skapa förändring, endast i sthlm endast för sthlm:are...


   
SvaraCitera
reben

Draug:
Gör din röst hörd, skapa förändring, endast i sthlm endast för sthlm:are...

we_talk har varit i andra städer tidigare, men den 28e är det dags för sthlm 🙂


   
SvaraCitera
Draug

reben: we_talk har varit i andra städer tidigare, men den 28e är det dags för sthlm 🙂

Har det gjorts tråd när dessa städer besökts?


   
SvaraCitera
reben

Draug:

Har det gjorts tråd när dessa städer besökts?

nej, inte så vitt jag vet


   
SvaraCitera
time
 time

Draug:

Har det gjorts tråd när dessa städer besökts?

Inte trådar men man har kunnat följa we_change-turnén på sajten! 


   
SvaraCitera
Draug

reben: nej, inte så vitt jag vet

Då undrar jag ju varför göra en tråd om det endast när det gäller i sthlm?


   
SvaraCitera
Draug

time: Inte trådar men man har kunnat följa we_change-turnén på sajten!

Många är ju bara aktiva på forumet. Dessutom ger det ju lite intrycket att sthlm är enda staden värd att nämna och att endast i sthlm kan du förändra och göra din röst hörd. Kanske bara jag som får det intrycket men men.


   
SvaraCitera
time
 time

Draug:

Många är ju bara aktiva på forumet. Dessutom ger det ju lite intrycket att sthlm är enda staden värd att nämna och att endast i sthlm kan du förändra och göra din röst hörd. Kanske bara jag som får det intrycket men men.

Förstår hur du tänker, men det handlar nog mest om att det faktiskt bor fler i Stockholm än på andra ställen, och framförallt så är det turnéfinalen! 


   
SvaraCitera

finns dt fler stockholmare här på forumet än icke-stockholmare??? 


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:
finns dt fler stockholmare här på forumet än icke-stockholmare??? 

Nej (är nog rätt jämnt fördelat), men Ungdomar.se är inte bara forumet, hur konstigt det än må kännas. Rodnar


   
SvaraCitera
Draug

time: Förstår hur du tänker, men det handlar nog mest om att det faktiskt bor fler i Stockholm än på andra ställen, och framförallt så är det turnéfinalen!

Folkmängden borde ju inte styra att det är den enda stad som nämnts hittills på forumet. Men jag ska inte terra dig längre time, undrade egentligen bara varför sthlm nämdes men ingen annan stad.


   
SvaraCitera