Aviseringar
Rensa alla

bor i samma hus med en idiot person


ennie:

haha ^^hade en annan gubbe här som mamma var tsm med innan denna. o jag och en kompis hittade på en mobbningssång om honom som vi visade i skolan, retade honom på olika sätt o tslut fick vi honom att flytta

Haha, men vad hemskt och elakt! Bra att det fungerade.

Min mamma har en allmänt trevlig särbo nu. Han är en besserwisser, vilket jag tror kommer sig av att han tjänar bra. Men han är snäll liksom, stabil. Gillar honom. Träffar honom typ aldrig, så kanske därför.

Hoppas att din mor kanske dumpar den du har som inneboende nu och att det blir bättre på något håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

den idiot personen säger asjobbiga saker, säger åt mig vad jag ska göra även fast han är mkt dummare än mig. typ bråkar med mig helt i onödan. det är min mammas sambo

Har hjälpt mig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Haha, men vad hemskt och elakt! Bra att det fungerade.

det vi skrev i sången var sant. det var bland annat om att min katt var tvungen att bo i källaren för han var allergisk. och hon (katten) rev jämt på dörren och försökte öppna den, ville inte va där nere själv. sen kallade vi honom för sören fast han hette jörgen. han blev skitirriterad på det. och i det sista som han bodde här sa han åt mig att jag inte fick vara på nedervåningen efter att jag och min kompis hade retat honom för att han kallade sig själv intelligent. o då började han dra i mig och hålla på och slåss lite. min mamma såg det o jag tror det var dfr han flyttade ^^

soundsystem:

Min mamma har en allmänt trevlig särbo nu. Han är en besserwisser, vilket jag tror kommer sig av att han tjänar bra. Men han är snäll liksom, stabil. Gillar honom. Träffar honom typ aldrig, så kanske därför.

bra med någon som inte är i vägen [smile]

soundsystem:

Hoppas att din mor kanske dumpar den du har som inneboende nu och att det blir bättre på något håll.

tack. hoppas också det, och att jag kan flytta snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

orkar inte vara glad. är ledsen och arg.

Det är helt okej att vara ledsen och arg!


   
SvaraCitera

Krig.
Släng hans mat.
Flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Har hjälpt mig [rolleyes]

intressanta förklaringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det är helt okej att vara ledsen och arg!

mm men det är jobbigt

Miceparade:

Krig.
Släng hans mat.
Flytta.

tycker han kan flytta istället, jag har bott här längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tycker han kan flytta istället, jag har bott här längre

ja det vore mer rätt, inte för att han verkar bry sig om rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med din mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

mm men det är jobbigt

ahh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Prata med din mamma.

mamman bryr sig visst inte ju [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

pratar om mig o säger "hon är cp" "de där går inte" "usch va äcklig hahahaha" m.m.

va i h


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Prata med din mamma.

det e svårt för hon tkr att det bara är mig det är fel på

kulturmarxisten:

ahh [sad]

skönt att man får vara ledsen o arg för dig. blev arg o ledsen nyss o min mamma bara "Vad är det med dig??????????????[tard]"

Schism:

va i h

rätt jobbigt.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det e svårt för hon tkr att det bara är mig det är fel på

säg att han ändå är mer vuxen än vad du är och att det är oacceptabelt av sådana att kalla folk för cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

orkar inte vara glad. är ledsen och arg.

skyll dig själv då, om du är arg så ska du väll kunna ta i lite ork o spela teater för att han ska fatta vad han håller på med.


   
SvaraCitera