Aviseringar
Rensa alla

Borde ändra till norska eller danska??


Ämnesstartare

mediakatt:

Nej, varför i helvete det för? Vill du ha ett forum på norska så kan du ju registrera dig på ett norskt forum.

Du är inge vidare på läsförståelse va? för att det är AWESOME, såklart. aldrig bett om ett norskt forum, ville att detta forum skulle va på norska. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Tycker om att kunna förstå vad jag läser. [no-no]

lär dig norska, se det som en utmaning!!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

flickansvekmigikväll:

lär dig norska, se det som en utmaning!!

Kan norska iofs, mer "VARFÖR INTE SVENSKA?!".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

Du är inge vidare på läsförståelse va? för att det är AWESOME, såklart. aldrig bett om ett norskt forum, ville att detta forum skulle va på norska.

Min läsförståelse är tydligen bättre än din, om du nu lyckades missa att jag uppmanade dig att söka dig till ett norskt forum om du vill ha ett forum som är på norska.

Och nej, det är inte awesome.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Min läsförståelse är tydligen bättre än din, om du nu lyckades missa att jag uppmanade dig att söka dig till ett norskt forum om du vill ha ett forum som är på norska.

Och nej, det är inte awesome.

ja, men jag har aldrig sagt att jag vill ha ett norkst forum, så ditt inlägg var ovidkommet. pms eller? cheer up : )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, dummaste jag läst ikväll. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

JA (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

flickansvekmigikväll: JA (Du röstade på detta alternativ)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

ja, men jag har aldrig sagt att jag vill ha ett norkst forum, så ditt inlägg var ovidkommet. pms eller? cheer up : )

Nej, jag har heller aldrig sagt att du vill ha ett norskt forum.


   
SvaraCitera
KSENIA

nä gillar ej norkska ekller danska ffyfan
skulle dock skratta om allt stod på ryska, askul..................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

nä gillar ej norkska ekller danska ffyfan
skulle dock skratta om allt stod på ryska, askul..................

hehe jamen vaddå, ryska är ju andra bokstäver och skit. då hade man garvat åt om det stod på kines-språk också hallå


   
SvaraCitera
KSENIA

flickansvekmigikväll:

hehe jamen vaddå, ryska är ju andra bokstäver och skit. då hade man garvat åt om det stod på kines-språk också hallå

jamen kines är ju skittråkigt............... ryska bokstäver ser ju nästan ut som svenska, fast de uttalas på ett annat s sätt kanske 🙁


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

jag sa att ditt inlägg var ovidkommet, slyna.

+1

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

+1

[bigcheers]

hehe tack, hon förtjänade det XD

KSENIA:

jamen kines är ju skittråkigt............... ryska bokstäver ser ju nästan ut som svenska, fast de uttalas på ett annat s sätt kanske 🙁

jag har varit i ryssland faktiskt, INTE KUL. sket på mig på hotellrummet då min svenska taniga kroppshydda inte stod ut av att leva i en rysk miljö med tomatsoppa och gräddfil till lunch och kanyler i trappuppgången till boendet XD - inte kul att skita på sig när man är typ 15 och storesyrran får byta på en osv !


   
SvaraCitera
KSENIA

flickansvekmigikväll:

jag har varit i ryssland faktiskt, INTE KUL. sket på mig på hotellrummet då min svenska taniga kroppshydda inte stod ut av att leva i en rysk miljö med tomatsoppa och gräddfil till lunch och kanyler i trappuppgången till boendet

jamen vad+å, du får väl svepa lite sprit så försvinner alla dina bekymmer..,,,,.............. spriten i ryssland är ju billigare än vatten


   
SvaraCitera