Aviseringar
Rensa alla

Borde alla toaletter vara unisex?


Ämnesstartare

Det känns ju som en ganska  orimlig segregering att upprätthålla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. ser inte varför en ska skilja på en sådan sak så länge en kan låsa om sig när en uträttar sina behov.
pissoar kan ju fortfarande finnas till hands oavsett symbol på dörren.


   
SvaraCitera

bajsa i pissoar 


   
SvaraCitera

herregud what

ont så tycker jag att om det inte finns en pissoar så ska det vara unisex


   
SvaraCitera
ida
 ida

Låt oss alla kissa i kors! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi män är rent generellt grisigare än kvinnor, även om det finns undantag. Kvinnor ska inte behöva lida av att män är grisiga, speciellt om det handlar om krogtoaletter. Jag menar oh my god.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så kan män sluta vara grisiga, bara en tanke.


   
SvaraCitera
Yaren

När jag var på festival i somras, åh jag var så otroligt glad att det fanns tjejtoaletter. då slapp jag få massa smetat mansurin på min röv. (Eller värk i benen för den delen för att jag satt ner i jägarställning) 

Man kan väl kalla dem stå och sitt-toaletter kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest rättvist skulle vara om alla toaletter var unisex. Sedan kan man ha "toaletter" som bara består av pissoarer för dom som inte pallar stå i kö.

Vill man slippa kö till toaletterna tar man bort speglarna på toaletterna så kortar man ner den genomsnittliga tiden per besökare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gick det med verktyget som gjorde det möjligt för kvinnor att kissa i pissoar?

Jag kissar i princip enbart i pissoarer pga går makt snabbare, mindre köer etc.


   
SvaraCitera

Alltså, det är ju bara att ha alla toaletter som unisex, det finns i princip inget som hindrar en. Det e bar' o åk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina sociala svårigheter är värre bland tjejer ännu räddare att göra fel, hjärtat slår lite fortare, lite mer svett, kan ha och göra med min diagnos.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr inte om att sitta på offentliga toastolar. :((( fobi etc 

Och om jag står finns det risk att kiusset hamnar lite här och var i båset.... :/


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:
Eller så kan män sluta vara grisiga, bara en tanke.

Unisextoaletter kunde kanske ha fördelen att samtliga toaletter blev renare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Unisextoaletter kunde kanske ha fördelen att samtliga toaletter blev renare

Menade apropå påståendet om att män är grisiga och det är orättvist. Är förstås för unisextoaletter.


   
SvaraCitera