Aviseringar
Rensa alla

borde finnas en officiell åka kollektivt-tråd


Lounge: calgary??? aldrig hört om

Ligger i Canada alldeles intill klippiga bergen.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

höna:

Stackarn 🙁
Från liljeholmen ska av i alby å sen buss å sen en annan buss så defknitivtbharu kortare än mig kvar

ja minst sagt! 🙁 

haha stackare.. när ska du fkytta ifrån skogen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aristoteles:

Ligger i Canada alldeles intill klippiga bergen

nu: avundsjuk


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

Jag har inte tagit mig för att ta tag i lähenhetssökandet men antingen så flyttar jag in till polarn i haninge(också skogen) eller så blire nog hässelby... men jag har hört så mkt dåligt om hässelby 🙁 hur tkr du d är??? 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ska in på hemköp och köpa havremjölk och banan.. tillsammans med chiafrön, vaniljpulver och hallon ska det bli en gooo och nyttig pudding


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

höna:

Jag har inte tagit mig för att ta tag i lähenhetssökandet men antingen så flyttar jag in till polarn i haninge(också skogen) eller så blire nog hässelby... men jag har hört så mkt dåligt om hässelby 🙁 hur tkr du d är??? 

det är mkt kriminalitet men mest missbrukare och gängmedlemmar så de bryr sig lnte om en. i övrigt: skiiitfint och nära t vällingby city för shopping.. billigt att bo här också. samt helt ok med en halvtimme till stan om man läser osv.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Lounge:
ska in på hemköp och köpa havremjölk och banan.. tillsammans med chiafrön, vaniljpulver och hallon ska det bli en gooo och nyttig pudding

plus kanel.. hi hu ho hä hö he


   
SvaraCitera

Gör du pudding av det? Hur gör du? Lät gottTumme upp


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aristoteles:
Gör du pudding av det? Hur gör du? Lät gottTumme upp

kan skriva sen när jag är hemma!


   
SvaraCitera

Lounge: kan skriva sen när jag är hemma!

FintCool


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

det är mkt kriminalitet men mest missbrukare och gängmedlemmar så de bryr sig lnte om en. i övrigt: skiiitfint och nära t vällingby city för shopping.. billigt att bo här också. samt helt ok med en halvtimme till stan om man läser osv.

Ah det låter inte hemskt alls ju. Dock vet jag inte om hg kommer klara av hyran. Tjänar runt 8-9000 i genomsnitt kanske. Och jag kommer troligtvis inte bo i sthlm om ett år så jag vet inte om det är vääärt.  Så mkt grejer att bestämma hahah


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Lounge: sj da???

Min favorit är party Party! Den lättar upp stämningen.Jag hade några olika konton men hette som längst Labells. Tycker det är så underbart att höra vad alla hette på dessa communities när de var yngre, många hette så roliga saker SötBäst idag.. alla söta barn på min praktik! Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

aristoteles:

FintCool

laddar upp receptet:

20131112_210021 (574x800).jpg

råkade dock missta vaniljpulver för vaniljsocker.. kanske blir gott ändå, ska låta stå inne i en kvart

där det är svårt att se står det "rör ner chiafrön och låt stå 15 minuter, helst över natten"

höna: Ah det låter inte hemskt alls ju. Dock vet jag inte om hg kommer klara av hyran. Tjänar runt 8-9000 i genomsnitt kanske. Och jag kommer troligtvis inte bo i sthlm om ett år så jag vet inte om det är vääärt. Så mkt grejer att bestämma hahah

har 9000 och klarar mig galant! varskaruuuråååråå om ett år? =)

Bell: Min favorit är party Party! Den lättar upp stämningen.Jag hade några olika konton men hette som längst Labells. Tycker det är så underbart att höra vad alla hette på dessa communities när de var yngre, många hette så roliga saker SötBäst idag.. alla söta barn på min praktik! Hjärta

den smileyn känns som du! åh, dagispraktik lr?


   
SvaraCitera

Lounge: råkade dock missta vaniljpulver för vaniljsocker.. kanske blir gott ändå, ska låta stå inne i en kvart

Tack! Måste provaGlad


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

laddar upp receptet:
20131112_210021 (574x800).jpg
råkade dock missta vaniljpulver för vaniljsocker.. kanske blir gott ändå, ska låta stå inne i en kvart

där det är svårt att se står det "rör ner chiafrön och låt stå 15 minuter, helst över natten"

har 9000 och klarar mig galant! varskaruuuråååråå om ett år? =)

den smileyn känns som du! åh, dagispraktik lr?

Hahah najs! Tror jag vill plugga i någon annan stad. Skönt med lite omväxling typ. Men är pepp på att ha en lägenhet nu... inreda och göra fint.. ååååå


   
SvaraCitera