Aviseringar
Rensa alla

Borde Ganon få komma tillbaka?


Ämnesstartare

iddqd:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

iddqd:

Resultat (Du röstade på detta alternativ)

Vill inte att han ska ringa hem till mina föräldrar, så det kändes säkrast att rösta på detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag är mod eller n00b (Du röstade på detta alternativ)

Någon som kan ge mig lite background på Ganon. vem var han? varför blev han bannad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Någon som kan ge mig lite background på Ganon. vem var han?

Vet ej när han blev bannad, men sist jag såg honom här var runt 2006. Då var han i princip enbart starkt homofobisk. Vet inte vad som hände med honom sen, för han verkar ju ha tagit sina trakasserier till en ny nivå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...

AHAHAHAHHAHAA


   
SvaraCitera

iddqd:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Då har de inte varit i kontakt med honom personligen.

Typ lite jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

finns kanske någon mod som vill ha honom tillbaka.

Nix [cute]
inte ett 100% ja iaf

iddqd:

Typ lite jo.

Det du såg på träffen tycker jag bara motiverar mer för att han inte ska tillbaka ;D

Sming:

Någon som kan ge mig lite background på Ganon. vem var han? varför blev han bannad?

Blev bannad p.g.a han postade en äcklig bild. Fick ny chans, sumpade den flera ggr om.
Har trakasserat flera användare på UM dessutom och gör det fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Nej, faktiskt inte. Vissa saker han gjort är inte okej på något plan alls. Möjligtvis att han får en sista chans att skärpa sig, men känns som att han redan fuckat upp ett antal sådana så tror inte det finns nån större mening att ge honom fler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är för att han får amnesti för begångna och kommande brott mot forumets regler. detta då ett annat svar vore ofestligt, och man ska inte vara den som är den.

alternativt, ge honom varningspoäng som alla andra användare, men banna inte. sen kan man ha en counter för hans varningspoäng längst ner på sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Ja

Om muppen får komma tebax, varför blev muppen bannad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

alternativt, ge honom varningspoäng som alla andra användare, men banna inte. sen kan man ha en counter för hans varningspoäng längst ner på sidan.

Med alla användarna han har haft under åren som gått så har han en bra bit över 20p som är permanent bann.
Han är körd oavsett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulliga g anon:

Om muppen får komma tebax, varför blev muppen bannad?

Nej [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar snäll[smile]


   
SvaraCitera