Aviseringar
Rensa alla

Borde inte hon förlåta mig?...


Ämnesstartare

Det var nån dag efter skolan när hon skulle fara till stan och hon frågade desperat varenda jävel på skolan om dom ville följa med och jag var lite snäll och följde med för att ingen annan följde med. Sen kom det en till tjej som skulle följa med och när bussen kom gick jag bara hem. Hon blev väldigt sur och tjafsade som satan om det jättelänge. Efter ett tag när jag tjafsat med henne på fb så råkade "dra åt helvete" komma från mig. Hon blev väldigt ledsen och sårad och nu är hon så sur på mig satt allt hon säger till mig är "DRA ÅT HELVETE! FY FAAN...". Hon är inte snäll heller och när någon säger "men det är ju taskigt..." till henne svarar hon bara med "Men han var ju taskig med mig.". Har sagt förlåt miljontals gånger men hon har sagt själv att detta inte kan förlåtas för att hon blev så sårad men alltså hallå...? Borde man inte gå vidare nån gång eller?

Bara för att säga det så om detta skulle vara en annan speciell person som gjort detta skulle hon förlåta honom utan att blinka. Kan jag slå vad om...


   
Citera

Shit.

Image


   
SvaraCitera

Den där tjejen har allvarliga problem [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är: kär i dig.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

om detta skulle vara en annan speciell person som gjort detta skulle hon förlåta honom utan att blinka.

Då är det väl hos dig felet ligger. Du kan ju gå vidare kanske. Är det din flickvän förresten eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hon är: kär i dig.

Hah, nej... Snarare den där "speciella personen" hon är kär i [rolleyes]

loom:

Du kan ju gå vidare kanske

Har typ gjort det... Bryr mig knappt om henne men ibland så vill man ju bli vänner igen.

loom:

Är det din flickvän förresten eller?

Nepp. Aldrig varit och kommer aldrig bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Shit.

Haha ;p. Är ju hon som tar det som det är jordens undergång typ... Hon la upp ett screenshot på FB och massa random tjejkompisar ba "OH NEJ! FINNS [love][love][love][love]" typ... Så jävuslkt överreagerat men alltså det är ju ganska jobbigt att nån går runt och är förbannad på en hela tiden [crazy]


   
SvaraCitera

Pluggis:

Är ju hon som tar det som det är jordens undergång typ.

Ja precis.

Vill se den som typ är otrogen mot henne. [party][party][party][party] Inte nådigt asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Hah, nej... Snarare den där "speciella personen" hon är kär i [rolleyes]

Jajust det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tycker hon överreagerar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har fått en fiende. Gratulerar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Vill se den som typ är otrogen mot henne.

Haha Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej [tard]
Du bah vände å gick?
Hon bah damp?
Du bah hjälp mig UM!
Å vi bah, vah?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer är svin. Känslomässiga pms-vrak-svin. Bli gay.
Eller skaffa en manlig tjej.


   
SvaraCitera