Aviseringar
Rensa alla

Borde ja ha en kk?


Ämnesstartare

hej, ja är 15 år ,tjej. Jag har en kompis och vi gillar varandra. Men ingen av oss vill ha ett förhållande. Vi har redan haft sex en gång men vi vill inte förstöra vår vänskap. plus han är  min kompis ex, så då måste vi hålla de hemligt.


   
Citera

ha en kk om du vill :s

fundera på vad som är viktigast, vänskapen till din kompis eller sex med just hennes ex.


   
SvaraCitera

Din kompis ex så därför måste det vara hemligt att du legat med honom? Dig hade jag inte velat ha som kompis.
Men ja, kk får du väl skaffa dig om du känner att du vill ha det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag gillar honom, men vi vill nte bli ihop. båda våra förra förhållande slutade inte så bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hon hade sex med min kusin bakom min rygg, vi är nte jätte bra vänner längre


   
SvaraCitera

hahaha vad är det med tjejer som ska springa till deras kompisars ex? är det bekräftelse det handlar om eller va e problemet

ew


   
SvaraCitera

Karoline1113:
och hon hade sex med min kusin bakom min rygg, vi är nte jätte bra vänner längre

ska hon ha sex me din kusin framför dig lr


   
SvaraCitera

Karoline1113:
och hon hade sex med min kusin bakom min rygg, vi är nte jätte bra vänner längre

Du kan väl inte jämföra din kusin med hennes ex?


   
SvaraCitera

kukoxo:
hahaha vad är det med tjejer som ska springa till deras kompisars ex? är det bekräftelse det handlar om eller va e problemet

ew

fattar inte heller, det finns så jäkla många andra man kan ligga med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bekräftelse på vad?


   
SvaraCitera

FruLiten:

fattar inte heller, det finns så jäkla många andra man kan ligga med

mm tror det är bekräftelse det handlar om typ. fick hon honom kan jag väl också få-attityd
eller avundsjuka, vettefan


   
SvaraCitera

"Själv har jag inte gjort någonting, jag bara Runkar, och än så länge kan man inte åka fast för det"


   
SvaraCitera

Gör som


   
SvaraCitera

ja, vill ni det  ska ni väl göra det också. men att hålla det hemligt verkar dumt. det är inte som att ni gör något fel. de är inte tillsammans längre, och hon har ingen rätt att bestämma vem varken du eller han ska ligga med.


   
SvaraCitera

Karoline1113: hej, ja är 15 år ,tjej

Svar: ja, du borde faktiskt ha en kk i din ålder. 


   
SvaraCitera