Aviseringar
Rensa alla

Borde jag ens bli arg?


Ämnesstartare

Jag har ställt mig den här frågan hela morgonen, och jag vet fan inte.

Läget är såhär.

Jag, min pojkvän, min kompis och hennes pojkvän skulle gått på bio ikväll, bara vi fyra. Min pojkvän bokade fyra biljetter åt oss.
I måndags ringer min kompis och säger att de tyvärr inte kan följa med. Jag sörjer inte särskilt mycket över det, utan ringer till min pojkvän och berättar att vi ska på bio på tumanhand. Jag poängterar för honom att det ska bli väldigt mysigt att det bara blir vi två osv. osv.

Idag när jag vaknar får jag reda på att han har gett bort de två biljetterna (som min kompis och hennes kille skulle haft) till hans närmaste killkompisar. Utan att fråga mig. Så nu sitter jag här, och ska med på en "guy's night". De här tre är väldigt tighta och jag vet av erfarenhet att jag kommer bli utanför. De kommer sitta bredvid oss, ta samma buss hem, och jag och min kille kommer inte bli ensamma förräns inatt. Superkul.

Borde jag bli arg på min kille som gav bort biljetterna utan att ens fråga mig, eller överreagerar jag?


   
Citera

Näe du borde inte bli arg.


   
SvaraCitera

Lite irriterad har du ju definitivt rätt att bli iaf.


   
SvaraCitera

Kommunikation verkar vara en bristvara för många.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Lite irriterad har du ju definitivt rätt att bli iaf.

Ricochet:

Kommunikation verkar vara en bristvara för många.


   
SvaraCitera

tänk på döden


   
SvaraCitera

Oväntad:

Näe du borde inte bli arg.


   
SvaraCitera

Lite irriterad är ju förståeligt om du blir, men arg tycker jag inte att du ska bli. Det är väl förståeligt att han inte ville slösa bort biljetterna, ni får gå på bio ensamma någon annan dag.


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Jag poängterar för honom att det ska bli väldigt mysigt att det bara blir vi två osv. osv.

Detta du gjorde fel. Säg vad du vill kvinna.


   
SvaraCitera

Det är väll kul se till att du tar mycket plats då;) kläng lite på han


   
SvaraCitera

Ni kan väl träffas sen lix.

Synd på två biljetter.

Men jag fattar att du är irriterad.

Men vafan liksom


   
SvaraCitera

Bli inte arg. Njut av att du har honom för dig själv inatt istället[bigsmile]


   
SvaraCitera

Celestialiskt:

Borde jag bli arg på min kille som gav bort biljetterna utan att ens fråga mig, eller överreagerar jag?

Jag skulle inte följa med sen skulle jag tjura hela natten tills han gav mig kuk[cute] Det är sant..
Tycker du ska dra ut med dian kompisar & tjura på honom tills han får skuldkänslor
och ja du bör vara irriterad och sur på honom. Fråga honom hur han skulle kännt om du gjorde så! :O


   
SvaraCitera

Jag vill veta hur han reagerade när du

Celestialiskt:

poängterar för honom att det ska bli väldigt mysigt att det bara blir vi två osv. osv.

Om han först var okej med det, och sen gör sådär utan att berätta för dig kanske du ska prata med honom. MEN först får du väl gå på bio och se hur det blir, ha kul o sura inte [party]


   
SvaraCitera

ohYEA_:

MEN först får du väl gå på bio och se hur det blir, ha kul o sura inte

äh då kommer han ju göra om det.. hon verkar upprörd över detta därför tycker jag hon ska låta honom få veta det.. vill han bjuda med sig sina kompisar betyder det, tyvärr, att han ser det som att "det kommer bli roligare".. aj men dhon kanse bör följa med men tjura sen!


   
SvaraCitera