Aviseringar
Rensa alla

borde jag göra slut nu?


Ämnesstartare

alltså jag o min kille har snart vart tsm i ett år och jag älskar han groft mkt men .. jag har bara så jävla tråkigt med honom han är en som som bara ligger inne o kollar på film medans jag vill ut o umgås med folk men det är inget som vi gör så vi är typ bara inne och gör ingenting ..

jag säger det till honom men han värkar inte bry sig men jag vill liksom ha ett roligt liv men jag vill ju inte göra slut bara för det här men .. ska jag behöva sitta inne o möggla bara för att jag älskar någon ? [shake]


   
Citera

Låt mig bara fråga om du verkligen tänkt igenom det där ordentligt, för du kommer garanterat att ångra dig om du gör slut trots att du älskar honom. Prata med honom istället och säg att du inte klarar av att vara med honom om han ska vara så tråkig, ge honom en chans att ändra på det iaf! Det låter lite väl drastiskt att göra slut direkt lixom


   
SvaraCitera

båda får ju vika sig för den andra.. du får sitta o titta lite extra på film, och han får komma ut med dig lite extra..


   
SvaraCitera

Ni kan väl kompromissa? Eller så kan du träffa folk när du inte är med honom. Eller så kan du lära dig stava. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

Alla går igenom faser. Han ändrar sig kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

jag säger det till honom men han värkar inte bry sig

du får väl säga till honom att du menar allvar o att om han inte bryr sig om det så kommer det att ta slut.. ni behöver ta ett rejält snack om det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå stava XD kom inte o klaga .. allstå jag brukar säga till honom att jag vill göra saker och vi har i princip suttit inne ett helt år nu .. och varje gång han följer med o träffar mina kompisar kommer han alrig överens med dom och typ börjar små tjafsa med dom hela tiden så det har blivit att jag börjat träffa mina kompisar mindre nu också :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

han värkar

Jasså? Vart har han ont?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jasså? Vart har han ont?

haha .. men vafan det här ar ju liksom sriöst jag vill ju ha honom men jag vill ändå inte sitta o ha tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

haha .. men vafan det här ar ju liksom sriöst jag vill ju ha honom men jag vill ändå inte sitta o ha tråkigt

Du behöver ju inte umgås med honom hela tiden, umgås själv med dina vänner och festa osv.
Bara för att ni är ihop behöver du inte ju upp ditt liv? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju göra saker utan honom då, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Eller så kan du lära dig stava. [party]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag o min tjej umgås så sitter jag enbart o spelar wow....[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du behöver ju inte umgås med honom hela tiden, umgås själv med dina vänner och festa osv.
Bara för att ni är ihop behöver du inte ju upp ditt liv?

men alltså jag vill ju att han ska kunna vara med de e ju de och plus att jag typ förlorat alla mina kompisar på senaste "/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

men alltså jag vill ju att han ska kunna vara med de e ju de

Men om han inte vill får du acceptera det.


   
SvaraCitera