Aviseringar
Rensa alla

borde jag göra slut nu?


nazgul:

när jag o min tjej umgås så sitter jag enbart o spelar wow....[blush]

Kanske beror på att hon är en karaktär i wow [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså det känns som om jag har tröttnat på honom men jag vill inte göra slut ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Kanske beror på att hon är en karaktär i wow

nja, nästan! Hon är ju medlem på UM iaf....


   
SvaraCitera

nazgul:

nja, nästan! Hon är ju medlem på UM iaf....

Åhå, vem är det om man får fråga?


   
SvaraCitera

miss_fniss:

och varje gång han följer med o träffar mina kompisar kommer han alrig överens med dom och typ börjar små tjafsa med dom hela tiden

Om de inte kommer överens är det väl inte så konstigt att han inte vill vara med dem. Har han inga vänner?

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Eller så kan du träffa folk när du inte är med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske gillar att slappa, varför inte kompromissa som sagt, och slappa lite när han vill, och göra något när du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker du borde göra slut o hitta en annan kille som kanske e coolare eller ågot......eru osäker i ett förhållande, gör bara slut så enkelt e det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är det som är grejjen .. det är bara jag som offrar mig han kommer aldrig ut för min skull och han försöker inte ens gilla mina kompisar bara för min skull heller ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

miss_fniss:

och han försöker inte ens gilla mina kompisar bara för min skull heller ..

Dina kompisar kanske är idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men alltså ska jag göra slut eller inte för jag känner mig inte som mig själv llängre på grund av han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jajam, men skit ihonom då.....eler det e du som e krävande, palla en sån tjej som dig säger jag bara, tro nt vi här kan hjälpa dig srskillt mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra med honom ut på någonting helt enkelt! Han kanske bara har glömt bort hur man har roligt ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Låt mig bara fråga om du verkligen tänkt igenom det där ordentligt, för du kommer garanterat att ångra dig om du gör slut trots att du älskar honom. Prata med honom istället och säg att du inte klarar av att vara med honom om han ska vara så tråkig, ge honom en chans att ändra på det iaf! Det låter lite väl drastiskt att göra slut direkt lixom


   
SvaraCitera

Låter lite tråkigt och enformigt detdär.

Ut och ha kul du då, och var hemma med honom mellan dessa ute perioder.. Och om han blir avundsjuk el arg, så kan du ju alltid säga till honom att han har valt att följa med eller stanna inne.

Vafan missa inte din ungdom pga filmtönten.


   
SvaraCitera

Säg till pojkvaskern på skarpen, mordhota han lite också! [bigcheers]


   
SvaraCitera