Aviseringar
Rensa alla

borde jag ringa upp?


Ämnesstartare

Miuuw:

jo, om det nu är så viktigt borde han ju ringa..

precis, så säger som de andra ring inte!!


   
SvaraCitera

Ring upp numret som du fick sms:et av [smile]


   
SvaraCitera

du jobbade med telemarketing eller hur? bara en känsla jag får


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som ett sjukt dåligt jobb, iaf frågade du den annonyma personen på sms varför du skulle ringa?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hade inte läst tråden innan jag skrev att du skulle ringa [crazy] men har läst den nu, så ring inte [smile]

Wanking BC:

Har inte ens läst tråden [cute]

men lol

Gunvald:

Ring upp numret som du fick sms:et av [smile]

mm smart, och sen om det är ett weirdo så lägger jag på [y]

Stellaluna:

du jobbade med telemarketing eller hur? bara en känsla jag får

nej långt ifrån

renedenvous:

låter som ett sjukt dåligt jobb, iaf frågade du den annonyma personen på sms varför du skulle ringa?[no-no]

nä det har jag inte gjort men ska göra det sen ;D


   
SvaraCitera

Ring och säg "Hej, jag fick ett sms där det stod att jag skulle ringa dig?" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ring och säg "Hej, jag fick ett sms där det stod att jag skulle ringa dig?" [smile]

nej [shake]


   
SvaraCitera

Miuuw:

nej [shake]

[confused] Varför inte? Om han då säger "Öh, jag har inte skickat något sms [tard][tard][tard]" så säger du bara "Nähä, okej, då var det kanske bara några busungar/vänner som skojade med mig/ett missförstånd/whatever, ha en bra dag, hejdå!".


   
SvaraCitera

Bättre att ringa och vara säker, de är ju bara att förklara att du fick ett sms:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför inte? Om han då säger "Öh, jag har inte skickat något sms [tard][tard][tard]" så säger du bara "Nähä, okej, då var det kanske bara några busungar/vänner som skojade med mig/ett missförstånd/whatever, ha en bra dag, hejdå!".

nja jag vet inte. kan iofs testa att ringa upp numret som personen sms:ade ifrån bara för att höra vems det var.


   
SvaraCitera

Miuuw:

nja jag vet inte. kan iofs testa att ringa upp numret som personen sms:ade ifrån bara för att höra vems det var.

NEJ det kan du ju inte göra om det e cpmänniskrna frn jobbet. VEM i dagens samhälle skickar sådana sms. Bara ungdomar? Såvida din chef inte e 17 år så hade han ringt dej.


   
SvaraCitera

Miuuw:

nja jag vet inte. kan iofs testa att ringa upp numret som personen sms:ade ifrån bara för att höra vems det var.

Marshmallow:

Bättre att ringa och vara säker, de är ju bara att förklara att du fick ett sms:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

NEJ det kan du ju inte göra om det e cpmänniskrna frn jobbet. VEM i dagens samhälle skickar sådana sms. Bara ungdomar? Såvida din chef inte e 17 år så hade han ringt dej.

Han är typ.. 60 eller något.

Såhär stod det;

"ring upp (arbetsledarens namn här)
om sommarjobbet,

Snarast"

Kändes som något typiskt de där idioterna skulle skriva, och luras på det sättet liksom..


   
SvaraCitera

Miuuw:

"ring upp (arbetsledarens namn här)
om sommarjobbet,

Snarast"

Det borde stått hälsningar BLA BLA eller nåt. I arbetsliv används fan inte sms. Skulle arbetsgivaren bett någon smsa o säga att du ska ringa upp? Göra det besväret e jobbigare än o ringa själv..


   
SvaraCitera

Ring inte. Om han vill dig något så ringer han nog. Och undrar han då varför du inte hört av dig så vet du inte om något sms ><


   
SvaraCitera