Aviseringar
Rensa alla

Borde jag säga något?


Ämnesstartare

Nachac:

Hade uppskattat det, även i den åldern, men jag har alltid varit som jag är.

isola:

de säger ju sådant för att de inte har koll på vad man ska säga [no-no]

Knarko:

g

Såhär svarade han:
jag visste redan det, när jag ändrade det för ett tag sen så sa alla att jag skulle heta grymaste! visste att det inte stavades så 😉
men tack endå 🙂

Så jag antar att du hade rätt Knarko!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Så jag antar att du hade rätt Knarko!

Problemet är att jag alltid har rätt, särskilt när jag har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Problemet

Ett sånt där riktigt besvärligt problem med andra ord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ett sånt där riktigt besvärligt problem med andra ord!

Det enda besvärliga är att få folk övertygade om att jag faktiskt har rätt, annars är det najs.


   
SvaraCitera

isola:

Gör!!! Hemskt med folk som sätter till något "fräsigt" innan efternamnet.

om man väljer ett "fräsigt" efternamn då? [wink]

ont nä, vad fan, ungen är 11, låt henne va
håller dock emd om att det är astöntigt

edit oj, såg nu att du redan sagt till. aja


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Det bästa med att ha honom på facebook är att han gör statusar som "Puffa mig om du tycker att jag är söt" "Den som gillar först kommer jag vara gift med i en vecka här på facebook" och nu är "alla barnen-skämt" väldigt poppis..Så fräckt att vara elva år !

har ett kusinbarn som är typ.. 13 el ngt som skriver sånt jämt
fattar ej vrf man skriver sånt på fb då + fattar ej varför hon skulle lägga till mig som vän då jag aldrig ens pratat med ungen[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

men tack endå 🙂

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tycker du ska rätta honom lite vänligt

Hoho, läste "Tycker du ska avrätta honom lite vänligt". Kändes iofs ganska rimligt, får krupp när jag ser sånt där på facebook. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Hoho, läste "Tycker du ska avrätta honom lite vänligt". Kändes iofs ganska rimligt, får krupp när jag ser sånt där på facebook. [blush]

Bilderna i huvudet[love]

Får Skyrimvibbar, när en av imperialisterna mer eller mindre ber om ursäkt för att de tänker hugga huvudet av en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

[y]

Han är ett hopplöst fall just nu. Men han lär sig efter några år till i skolan.
Hoppas jag

Pickaboo:

avrätta honom lite vänligt

Ja, det var mitt andra alternativ. Var lite rädd för att säga det högt, men skönt att någon kunde läsa det mellan raderna!

Pickaboo:

krupp när jag ser sånt där på facebook. [blush]

Jag med! Just därför jag var tvungen att göra något. Han är ju inte en sån som uppdaterar lite på facebook heller.. Är det helt hjärtlöst att radera honom som vän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Får Skyrimvibbar, när en av imperialisterna mer eller mindre ber om ursäkt för att de tänker hugga huvudet av en.

Åh, Skyrim. Har inte haft tid att spela något på evigheter [sad]

Dold text: Ljuger lite, råkade köra in en dammsugarslang i nätaggregatet på den stationära datorn, och har inte orkat riva ut allting för att byta moderkort, som också pajade. Jävligt smidigt. Min bärbara dator spillde jag vatten på för någon månad sen, fick köpa ny. Dessutom var den vattenskadade datorn köpt utan moms, som jag sedan försökte få pengar för av försäkringsbolaget [bigsmile] hittade dock inte kvittot.

Fingerprints:

Jag med! Just därför jag var tvungen att göra något. Han är ju inte en sån som uppdaterar lite på facebook heller.. Är det helt hjärtlöst att radera honom som vän?

Det vore lite hjärtlöst [cute] dölj statusuppdateringar från honom istället, det brukar jag göra. Vibrerar och utlöser arga ljud varje gång jag ser att någon jag träffade senast för 4 år sedan, precis har matat katten eller något annat sjukt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Han är ett hopplöst fall just nu. Men han lär sig efter några år till i skolan.
Hoppas jag

Han verkar ju ha hyfs i alla fall.

Fingerprints:

Är det helt hjärtlöst att radera honom som vän?

Du kan ju sluta prenumerera på hans uppdateringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Dold text:

Det går inget bra för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

precis har matat katten eller något annat sjukt intressant.

[bigsmile] älskar sånna människor. Majoriteten av mammas statusuppdateringar är, "Snart ska jag träna" eller "Nu har jag tränat klart" och varje gång kommenterar alla hennes tjejkompisar "good work!" eller "Du är så duktig!"
Hur pallar dem?

Nachac:

Han verkar ju ha hyfs i alla fall.

Klart, han är ju släkt med mig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hur pallar dem

*De.

Fingerprints:

Klart, han är ju släkt med mig. [cute]

Viste inte att sådant var genetiskt. Isåfall skulle jag kunna tänka mig en etnisk rensning.


   
SvaraCitera