Aviseringar
Rensa alla

Borde McLuver bli storbloggare?


Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Vem fan är du? Om det är du på avataren tycker jag du borde tänka dig för innan du vräker på med så mkt smink, det ger lätt ett fjolligt intryck

ahaahahhahaha-t-r-o-l-l-hahahahahahha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Heter egentligen Johan men har kallats Sigge sen jag var liten. Vet inte varför, men jag tog det som nick här då det matchar med Sexig

Jaha, okej, har nämligen en and som heter Sigge, och tänkte att det kanske var han.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jaha, okej, har nämligen en and som heter Sigge, och tänkte att det kanske var han.

Du skulle må då va[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Du skulle må då va[tired]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

[rolleyes]

Du vill ha mig i din ankfarm och kela med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Du vill ha mig i din ankfarm och kela med mig

Exakt det jag vill, du verkar vara så mjuk och gosig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jaha, okej, har nämligen en and som heter Sigge, och tänkte att det kanske var han.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Exakt det jag vill, du verkar vara så mjuk och gosig.

Jag förstår att du tycker det, men det kan du glömma då jag är lite för heterosexuell för din smak. Dessutom ser du ut som en indiepoppare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Jag förstår att du tycker det, men det kan du glömma då jag är lite för heterosexuell för din smak. Dessutom ser du ut som en indiepoppare

Oj, vilken osis för mig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja (har inte kollat bloggen) (Du röstade på detta alternativ)

Ja för fan! Du är ju grym!


   
SvaraCitera

McLuver:

ahaahahhahaha-t-r-o-l-l-hahahahahahha [bigsmile]

Hellre troll än första klassens sär som du. Har glidit runt lite här i nån vecka innan jag reggade mig, och du är mest spärrmongo av alla på denna sida. Du är en typisk sån som förlorar runkbulle-tävlingar avsiktligt för att du ska få äta bullen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Du är en typisk sån som förlorar runkbulle-tävlingar avsiktligt för att du ska få äta bullen

Klart som fan, älskar bullar [love]

Sexige Sigge:

Hellre troll än första klassens sär som du.

Särade din mammas ben igår

Sexige Sigge:

Har glidit runt lite här i nån vecka innan jag reggade mig

Vore det inte bättre om du höll dig till WoW istället? [y]


   
SvaraCitera

McLuver:

Särade din mammas ben igår

Var nog din egen, men du ser väl ingen skillnad och dessutom är du väl så kåt att du sätter på allt som rör sig.
"Allt utan blöja går att töja" är väl ett uttryck i din smak.

McLuver:

Vore det inte bättre om du höll dig till WoW istället? [y]

Jag har en verklighet att återgå till då jag tröttnat på UM, till skillnad från dig som lever ditt liv framför datorskärmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Var nog din egen, men du ser väl ingen skillnad och dessutom är du väl så kåt att du sätter på allt som rör sig.
"Allt utan blöja går att töja" är väl ett uttryck i din smak.

Nej, ALLT går att töja. Och medveten sanning funkar inte så bra som förolämpningar [no-no]

Sexige Sigge:

Jag har en verklighet att återgå till då jag tröttnat på UM, till skillnad från dig som lever ditt liv framför datorskärmen

Alla kan leva i verkligheten, det krävs skicklighet för att leva utanför verkligheten. Men du är för efterbliven och korkad för att förstå. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja (har inte kollat bloggen) (Du röstade på detta alternativ)

Ending Jon:

Jaha, okej, har nämligen en and som heter Sigge, och tänkte att det kanske var han.

[love]


   
SvaraCitera