Aviseringar
Rensa alla

Borde vi förbjuda kyssande, hånglande och snuskande på offentliga platser och sånnt?


SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

om man har problem med att folk hånglar på allmän plats får man väl ta o titta åt något annat håll... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Du menar att polisen skulle komma då?[confused]


   
SvaraCitera
Papper

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Äh låt dom hålla på


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Jag förstår att du är bitter över vad som hände efter den där Jesus&Judas-incidenten, men skärp dig nu.

Samt, om ditt förslag går igenom så kommer massavrättningar ske tills jag och ett fåtal andra helt enkelt är ensamma kvar och kan förklara hela världen till vår privata sfär. Värsta Noa-grejen. Ni förtjänar inget annat.


   
SvaraCitera

nej men det är lite äckligt ibland.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Vet ej. (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHA [love]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Sex borde inte heller va förbjudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Det är ju lite skillnad.[no-no]

Jao, kanske, sex är ju en liten liten aning mer snuskigt, förargelseväckande, stötande, äckligt och sånnt, men bara lite. ):

sculptura:

Det är inget jag stör mig på i dagsläget, men visst är det lite nedslående att se en snygg tjej stå tillsammans med en mindre snygg kille? [smile]

Det är nedslående att en människa bara kan stå där bland massor av folk och småbarn och snuska på som de gör. ):

Jucka:

om man har problem med att folk hånglar på allmän plats får man väl ta o titta åt något annat håll... [rolleyes]

Tycker du samma sak om sex på allmän plats och liknande? Det finns ju småbarn som kan se det och få psykiska skador för livet och sånnt. )=

isola:

Du menar att polisen skulle komma då?[confused]

Ja, polisen kör förbi på sin motorcykel, sen säger han åt dem att sluta, och ger dem böter typ. ):

Det händer ju ibland att homosexuella som hånglar kan bli utkastade från barer, och att polisen nånngång säger åt dem att sluta och sånnt. Det samma ska såklart gälla hetrosexuella. ):

mediakatt:

Samt, om ditt förslag går igenom så kommer massavrättningar ske tills jag och ett fåtal andra helt enkelt är ensamma kvar och kan förklara hela världen till vår privata sfär. Värsta Noa-grejen. Ni förtjänar inget annat.

Dödstraff och avrättningar kanske är lite hårt, räcker kanske med lite böter och liknande, eller fängelse om det händer många upprepade gånger. [sad]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Dödstraff och avrättningar kanske är lite hårt, räcker kanske med lite böter och liknande, eller fängelse om det händer många upprepade gånger.

Jag tror du missförstår mig. Jag pratar om dödsstraff för alla som skulle vara för ett sådant lagförslag.


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Vuxna människor pussas för lite offentligt. Innan jag träffade min pojkvän och såg hans föräldrar vara söta så hade jag nästan aldrig sett vuxna människor som tycker om varandra på riktigt pussas och vara söta. [sad]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Jao, kanske, sex är ju en liten liten aning mer snuskigt, förargelseväckande, stötande, äckligt och sånnt, men bara lite. ):

Nej inte bara lite. Om du inte vill se sånt är det ju bara att kolla någon annanstans?


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Nej. (Du röstade på detta alternativ)

Lol, det är kul när gamla gummor börjar skälla på en [blush]


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

utvecklade länder som t.ex Indonesien, Mallaysia, Egypten, Irak, Iran

du är så dålig fake [sad]


   
SvaraCitera