Aviseringar
Rensa alla

Borderline och schizotyp personlighetsstörning


Ämnesstartare

Tja!
Har tämligen nyligen fått dessa diagnoser och undrar om det finns fler här på um som har en eller båda av dessa?

Ha det!


   
Citera

Trolleritrollera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Trolleritrollera

Vad är din obsession med Spears? [sad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Vad är din obsession med Spears?

Jag har en otrolig dragningskraft till detta monster:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Trolleritrollera

Jag är långt ifrån ett troll och det kan du fråga fler om här på um bla Papper (som är min pojkvän), Galvmeister, Chemical, Plyvert osv.
Och ja jag har båda dessa diagnoser men det är inget jag skäms över för varför skulle jag.


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

Galvmeiste

GALV!

säg hej ifrån mig till honom när du ser honom
fråga honom hur det går med korven på jobbet.

Pale Enchantress:

inget jag skäms över för varför skulle jag.

Nej men va bra, det ska du inte göra heller. Be proud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

säg hej ifrån mig till honom när du ser honom
fråga honom hur det går med korven på jobbet.

Haha ska jag^^

HighParadise:

Nej men va bra, det ska du inte göra heller. Be proud.

Tack^^ Näe för skämmas ska man göra över saker man gör som man vet är fel och detta är inget jag gjort.


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

Tja!
Har tämligen nyligen fått dessa diagnoser och undrar om det finns fler här på um som har en eller båda av dessa?

Varfør undrar du :O? allatså vad ær poængen med att veta det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Varfør undrar du :O? allatså vad ær poængen med att veta det?

Kul att veta om det finns fler med det särskilt om det finns fler med båda då det är rätt ovanligt att ha båda dessa diagnoser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte fått någon ordentlig diagnos än, men har personlighetsstörning åt det schizofrena hållet i alla fall, vilket för min del är väldigt, väldigt jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Har inte fått någon ordentlig diagnos än, men har personlighetsstörning åt det schizofrena hållet i alla fall, vilket för min del är väldigt, väldigt jobbigt

Kan förstå det =/ Är nog inte schizotyp personlighetsstörning dock som mest består av att man är paranoid och tror på det övernaturliga eller ja mer är besatt av det och tror att man själv har krafter samt annorlunda tankemönster. Fattar inte riktigt att de kallar det en störning men men. Jag hoppas allt kommer ordna sig för dig.


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

Kul att veta om det finns fler med det särskilt om det finns fler med båda då det är rätt ovanligt att ha båda dessa diagnoser.

Ah okej [crazy] Har inte hört någon som har båda förenst nu:O


   
SvaraCitera

Pale Enchantress:

Och ja jag har båda dessa diagnoser men det är inget jag skäms över för varför skulle jag.

För att människor med borderline sällan behåller samma vänner & pojkvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pale Enchantress:

Tack^^ Näe för skämmas ska man göra över saker man gör som man vet är fel och detta är inget jag gjort.

En psykiskstörning ska man ju självklart skämmas för. Du är inte lämpad för detta samhälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

För att människor med borderline sällan behåller samma vänner & pojkvän?

Och det verkar få andra göra med, och jag har dessutom kvar flera barndomsvänner.

Samuraj:

En psykiskstörning ska man ju självklart skämmas för. Du är inte lämpad för detta samhälle.

Tycker det finns fler utan psykisk störning som inte passar in. Jag är iaf känslosam och bryr mig om andra medan de flesta andra i dagens samhälle verkar gilla att trampa ner på folk. Enligt mig är ingen varken sämre eller bättre än någon annan.


   
SvaraCitera