Aviseringar
Rensa alla

bored, förolämpa mig.


time
 time
Ämnesstartare

Varsågoda, jag har tråkigt, ni får förolämpa mig eller ge mig komplimanger eller bara LITE UPPMÄRKSAMHET SNELAH!

[blush]


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nintendo:

[y]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Hästen säger gnägg. Det är helt ok. Att heroin kallas för häst av personer som fick olika hårda slag i ansiktet av far mellan 1955 och 79 är dock förjävligt. Dra inte in hästen i era jävla vidriga vener. För sista gången: Det finns ingen jävla häst i pulvret du köpte för bidrags-pengarna du fick till Bullens pilsnerkorv och en ny kofta inför vintern. Och du, det där med farsan sitter i resten av livet, vare sig du befinner dig i paradiset (avsvimmad på offentlig toalett med pannan mot den ring en upptagen kinesisk affärsman just sket ut sin husmanskost på.) 10 minuter om dagen eller inte.


   
SvaraCitera

Fisk_den_tredje:

Hästen säger gnägg.

Hästar kan inte prata[shake]

timeisrunningout:

LITE UPPMÄRKSAMHET SNELAH!

hej


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

10 minuter om dagen eller inte.

Mycket vackert. Tack.


   
SvaraCitera

Fisk_den_tredje:

P20

Grattis i efterskott.


   
SvaraCitera

fashist, fuck off


   
SvaraCitera

Om du vill bli förolämpad så är det bara att göra en fullständigt efterbliven tråd.

Vänta nu, det här är en efterbliven tråd! [mad] Åh ditt uppmärksamhetstörstande jävla cp, fan vad jag hatar dig! Du är fan inte värd att bli våldtagen ens! [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

DU VERKA VA EN SÅN DERA SNELL O ROLÄG TJEJ


   
SvaraCitera

Infraröd:

Grattis i efterskott.

det var bara sisådär 7-8 månader sen


   
SvaraCitera

Fisk_den_tredje:

det var bara sisådär 7-8 månader sen

[y]


   
SvaraCitera

Infraröd:

I dag 13:37


   
SvaraCitera

Infraröd:

Infraröd: I dag 13:37

Noob.


   
SvaraCitera