Aviseringar
Rensa alla

borrar du in mökar i stolen eller lutar du dig lite åt sidan?


Mahalageasca:

kram
men nån gång när du suttit ner har du väl pruttat`?

Jo så klart men jag menade att jag inte brukar prutta när jag sitter ner utan när jag står upp. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mök 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: borrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland sitter jag på tårna typ, så rumpan är mot ryggstödet istället och knäna ihop uppåt


   
SvaraCitera

Tardig

FruLiten:
ibland sitter jag på tårna typ, så rumpan är mot ryggstödet istället och knäna ihop uppåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: ibland sitter jag på tårna typ, så rumpan är mot ryggstödet istället och knäna ihop uppåt

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt grabbig tråd. Fina flickor får inte släppa sig. Det är bara små rosa fjärilar som får komma ut där bak.


   
SvaraCitera

hahahah idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Väldigt grabbig tråd. Fina flickor får inte släppa sig. Det är bara små rosa fjärilar som får komma ut där bak.

det är din tolkning...

honolulu:
hahahah idiot

hahaha Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca: ok? är du efterbliven elr...

Hjärta

ont: Det beror självfallet på, om det är något som raskt vill ut borrar man, är det å andra sidan en redig vätebomb behöver den ofta lite hjälp på traven, då lutar man och om man verkligen vill bevisa för sig själv hur grisig man kan vara slänger man upp ett ben på bordet för att avfyra värre än den blondaste arkebuseringspatrullen Tyskland har skådat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
ibland sitter jag på tårna typ, så rumpan är mot ryggstödet istället och knäna ihop uppåt

ska fan sno den idén nästa gång mitt daimhål trilskas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:

Hjärta

ont: Det beror självfallet på, om det är något som raskt vill ut borrar man, är det å andra sidan en redig vätebomb behöver den ofta lite hjälp på traven, då lutar man och om man verkligen vill bevisa för sig själv hur grisig man kan vara slänger man upp ett ben på bordet för att avfyra värre än den blondaste arkebuseringspatrullen Tyskland har skådat.

vacker analys, blir nästan rörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
ibland sitter jag på tårna typ, så rumpan är mot ryggstödet istället och knäna ihop uppåt

Haha, låter lite som att du tar i för kung och fosterland. Typ som när man skiterMycket glad

 Ont: Borrar, om trycket inte är för högt. Annars luta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Borrar. Om trycket är för högt, luta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mrbomez:

Jo så klart men jag menade att jag inte brukar prutta när jag sitter ner utan när jag står upp. Mycket glad

Så när du typ känner dig pruttnödig samtidigt som du sitter framför tvn eller vid matbordet osv så ställer du dig upp för att släppa ut vädret och sätter dig igen eller hur menar du nu???


   
SvaraCitera