Aviseringar
Rensa alla

BORTSPRUNGEN HUND.


Ämnesstartare

I förmiddags (29/12) försvann min väns hund från centrala Sollentuna. Vi tror att den bara kommer springa så långt den kan, kanske tom ta sig hem till Karlberg.

Det är en 4årig korsning från Irland vid namn Sandy. Hon är skygg för folk och rädd för bilar, så att få tag i henne är mer än svårt. Hon är beige/vit och ser ut som en liten smäcker Labrador. Hon har ett halsband med namnbricka på och är chippad.

Snälla snälla SNÄLLA om någon skulle se eller höra något om henne, hör av er. Vi har ringt in och anmält henne saknad hos polisen men.. ja.

Bifogar bild.

22288_1229879807.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Vad hemskt! Tyvärr bor jag inte i närheten, men jag håller tummar och tår att ni hittar henne!

Prova att efterlysa henne på hittadjur.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

Bifogar bild.

men sluta spamma hora!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annonsannonsannons!!ta bort skiten,följ reglerna,d är en annons,känn ingen empati!


   
SvaraCitera

Ta brt den här skittåden, jävla annonsfitta

hoppas din hund dör!


   
SvaraCitera

hunden är död.


   
SvaraCitera
Tyrael

Men herregud, på UNGDOMAR? Haha [sad]


   
SvaraCitera

Eisleben:

I förmiddags (29/12) försvann min väns hund från centrala Sollentuna.

De personer som har kommenterat här har tydligen inte något djur de tycker om själva.
Hoppas ni hittar hunden!


   
SvaraCitera

Eisleben:

Sollentuna

Där bor ju jag med [surprised] Fast i sydöstra delen, då, med mamma. Pappa bor i Töjnan men där är jag aldrig.
Har du eller din vän gått i Rudbeck?

Har tyvärr inte sett Sandy :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

five squared:

Har du eller din vän gått i Rudbeck?

Nej, men min bror går där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du funnit henne? Kan inte ha varit kul att springa bort just vid nyår med tanke på alla raketer och smällare.

Är hon skotträdd föresten? Har du testat radion?

Hoppas du hittar henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas de går bra [sad]


   
SvaraCitera

Eisleben:

Nej, men min bror går där.

Sweet [smile] Vilket år?


   
SvaraCitera

har man en hund som självmant springer bort från en så är det nog för det bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha dumma hund hahahahhahahahahahaahhahaahahhaahha[badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][badgrin][ops][ops][ops][ops][ops][ops][ops][ops][zzz][zzz][zzz][zzz][no-no][no-no][no-no][no-no][tard][tard][tard][badgrin][badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera