Aviseringar
Rensa alla

Borttappad katt?


Ämnesstartare

Kära ungdomar.

Jag är 1 liten tjej som är lite orolig för min inre katt. Det är 1 helt vanlig katt som brukar jama vid kylskåpet när den är hungrig, välta krukor när den är sur, sova i tvättkorgen (bara på ren tvätt), stolt visa upp saker den är stolt över och se otroligt nöjd ut när den äter. Den är även mycket morgonpigg och vill gärna springa runt och göra hemska ljud. På tal om hemska ljud brukar den stå och jama argt utanför toalettdörren när den vill kissa, och sen jama ledset innanför dörren när den har kissat klart och vill komma ut. Ibland vill katten ha hjälp att öppna sin vitaminburk också, för den har ju inga tummar. Kanske tycker katten inte så mycket om att ha på sig skor för den brukar skaka bort strumpor och skor från fötterna och går väldigt roligt om man ändå sätter på den dom. En gång blev katten trampad av en hund på lilla tassen, och sen dess blir den ledsen och rädd så fort den ser en hund. Den tror att alla hundar röker pipa för det gör hunden på bob hund t-shirten som katten har sett, så när katten ser en hund eller en pipa eller en hund som röker pipa så blir katten rädd och ledsen och börjar peka på tassen och gråter och berättar om hur dum hunden är. Just det katten kan inte prata den säger bara mjao mjao mjao mjao och gör charader också. Så fort katten gör illa sig eller blir rädd för något tror katten att det är dumma hundens fel, så den börjar genast berätta om hur hunden har till exempel sågat och spikat och ställt bordet som katten slog i knät på, det var aldrig katten som var klantig. När katten tycker att den är duktig så sjunger katten en liten sång, den sjunger samma sak när den har tråkigt eller tycker att andra är dumma eller när den vill ha en liten uppmärksamhet. Man måste klappa händerna när katten sjungit klart sången, annars blir katten himla arg.

Har ni sett min katt? Den verkar vara borta, hoppas den kommer tillbaka, jag saknar den 🙁

Image​​

ps katten ser ut såhär när den jamar ‹ö› ok. Den är sötaste kissekatten i sötiversum.

ÄNDRAT 2010-01-13 03:25

ÄNDRAT 2010-01-13 03:26
har lagt fram smörgåsar till katten med smör och ost. Den brukar alltid komma och lyfta på osten och slicka bort allt smör, sen kasta iväg smörgåsen, men de är orörda. Det är ett otroligt dåligt tecken. Vad har hänt med lilla katten?

ÄNDRAT 2010-01-13 14:50
Känner att jag långsamt tynar bort utan min fina lilla katt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

radartard:

Har ni sett min katt?

Har sett den[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du menar: Kat.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Djur och Husdjur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror att du menar: Kat.

nej det är katten som tycker om sån inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Jag är 1 liten tjej som är lite orolig för min inre katt.

Börjar oroa mig lite för min inre katt också. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Börjar oroa mig lite för min inre katt också. [cute]

Är den också borta? Hoppas verkligen att de inte har gått ut, det är så kallt på nätterna 🙁 hoppas de är hos 1 snäll katt som ger dem tonfisk och klappar och pussar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Är den också borta? Hoppas verkligen att de inte har gått ut, det är så kallt på nätterna 🙁 hoppas de är hos 1 snäll katt som ger dem tonfisk och klappar och pussar

Min INRE katt. [cry]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Min INRE katt. [cry]

äter inte din inre katt tonfisk? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

äter inte din inre katt tonfisk? :/

Är veg så den får inge. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Är veg så den får inge. [cool]

Då är det nog därför din inre katt inte tycker om dig. Ibland får man göra uppoffringar för att de ska ha det bra, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Då är det nog därför din inre katt inte tycker om dig. Ibland får man göra uppoffringar för att de ska ha det bra, faktiskt.

Min inre hund är jävligt trött på katten i vilket fall så whatevs. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den kanske har identitetskris.
Image

Dum länk. http://images.easyart.com /i/prints/rw/en_easyart/lg/2/0/Cat-hiding-in-a-birdhouse-Manfred-Grohe-200178.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] [sad] [sad] [sad] [sad] [sad] [sad] [sad][sad][sad][sad] [sad] [sad] [sad] [sad] [sad] [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera