Aviseringar
Rensa alla

Borttappade prylar


Sned
 Sned
Ämnesstartare

Fick just ett samtal från Polisen, någon hade uppenbarligen lämnat in min plånbok som försvann under Way Out West - med allt kvar!

Var egentligen inte så mycket viktigt i plånboken utan blev snarare förvånad över att någon människa faktiskt INTE stal den - under en festival dessutom.

Är det vanligt att människor är så här justa eller har jag bara haft makalöst mycket otur i mitt liv?

INLÄGG NUMMER 100 - HURRA FÖR MIG! [cheers]


   
Citera

Jag skulle aldrig få för mig att behålla en plånbok! Allt handlar om karma. En gång så tappade en gammal dam en femhundring mitt framför näsan på mig, klart att jag sa till.


   
SvaraCitera

Fantastiskt! [cheers]

Sned:

Är det vanligt att människor är så här justa eller har jag bara haft makalöst mycket otur i mitt liv?

Det går väldigt många goda människor på en ond...
Det går väldigt många idioter på en vettig...


   
SvaraCitera

Sjukt! [shake]
Jag har faktiskt lämnat in en plånbok en gång, efter att jag hade tömt den då.
Och med lämna in så menar jag slänga den i en papperskorg vid spårvagnshållplatsen.


   
SvaraCitera
Sned
 Sned
Ämnesstartare

Angelize:

Jag skulle aldrig få för mig att behålla en plånbok! Allt handlar om karma. En gång så tappade en gammal dam en femhundring mitt framför näsan på mig, klart att jag sa till.

Självklart så är ju jag en sån där väldigt underbar människa och gör alltid så med... Men andra människor, det var något nytt! [surprised]

Och naaj, not självgod at all!


   
SvaraCitera

Fick en gång ett samtal efter två månader om att någon lämnat in min plånbok, dock var ju pengarna borta men allt annat var kvar. Bra det eller.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera