Aviseringar
Rensa alla

Bota mig och min spändhet!


Ämnesstartare

Min dumma dumma nacke!
Har haft ont i hela ryggen förut, det va något av det värsta jag har varit med om. Nu e det bara nacken kvar. Självklart är jag oerhört tacksam för hur pass mycket läget har förbättrats MEN - det måste ju gå att bli helt återställd, eller?

Det kommer hela tiden tillbaka och det känns så orättvist! Går till sjukgymnasten när det börjar bli ordentligt spänt. Då får jag gå till honom en gång i veckan i kanske tre fyra veckor (sjukt jobbigt är det då, för man får typ träningsvärk och allt känns ännu värre). Men sen känns allt normalt igen en tid. Och man tror att man är "botad", men det kan man ju glömma.

Varför finns det inte några läkare med specialkompetens på detta? Någon som vet varför det blir så här, någon som kan fixa.
Kan inte nån snälla säga att det finns det och att jag bara har missat det, vore kanon!


   
Citera
Ämnesetiketter

du kanske är stressad?


   
SvaraCitera

Det finns nåt som heter VÅRDCENTRALEN


   
SvaraCitera

Finns nog ingen annan lösning än att ta självmord. Sorry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vårdcentralen kan inte göra någonting, dom säger "gå till en sjukgymnast" och där har jag gått i flera år nu och det e fortfarande samma sak. När jag ringde till vårdcentralen angående det här första gången förresten sa dom "jaa.. det e ju en sån sak som man oftast får jobba med hela livet... Du har ju inte direkt brutit benet, det e ju inte akut, vi har ingen tid till dej. Du kan ju testa att ringa igen efter jul och nyår.." jag ringde ju i början av november! VA?!

Stress tror jag bidrog och förvärrade en del förut men jag e tveksam till att det är stress som skapar det nu.. Jag insåg liksom att det nog inte va så bra att stressa som jag gjorde, det blev mycket bättre när jag lugnade ner mig 😛 Men det har inte försvunnit tyvärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta opiater.


   
SvaraCitera