Aviseringar
Rensa alla

botmedel mot ensamhet


Gifted

Nuppineula:

Sysslar du med det? [smile]

nej, det är ju värre än knark verkar det som. alla som jag känner som börjat med det, har försvunnit från mitt sociala liv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

nej, det är ju värre än knark verkar det som. alla som jag känner som börjat med det, har försvunnit från mitt sociala liv..

Då är nog hejkattunges förslag vettigare.


   
SvaraCitera
Gifted

Nuppineula:

Då är nog hejkattunges förslag vettigare.

Jo, antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Vågar jag det?

Näh


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bob Fyllekatt:

En katt skulle bota min ensamhet vissa dagar.

Hundar är socialare! En katt går exakt som den vill, vill den ut så går den ut o.s.v. en hund är helt klart människans bästa vän! Vem kan motstå en glatt viftande svans då man kommer hem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WoW förstör itne ens liv. Inte om man är som jag och kan kontrollera sig!
För WoW är det enda jag kan kontrollera i mitt liv typ [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Hundar är socialare! En katt går exakt som den vill, vill den ut så går den ut o.s.v. en hund är helt klart människans bästa vän! Vem kan motstå en glatt viftande svans då man kommer hem?

Jag gillar inte hundar, de gillar inte mig. Orka klängiga djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Hundar är socialare! En katt går exakt som den vill, vill den ut så går den ut o.s.v. en hund är helt klart människans bästa vän! Vem kan motstå en glatt viftande svans då man kommer hem?

Du glömde att de dregglar, skäller så man får damp, man måste gå ut med dem, och att de juckar på en (om de är av fel kön)


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bob Fyllekatt:

Jag gillar inte hundar, de gillar inte mig. Orka klängiga djur.

Dom är inte farligt klängiga! Eller min är det men då låter jag hon vara det!

JKNUG:

Du glömde att de dregglar, skäller så man får damp, man måste gå ut med dem, och att de juckar på en (om de är av fel kön)

Promenader = Motion
Skäller = Beroende på ras och uppfostran och individ olika min skäller inte så mkt
Juckar = Aldrig varit med om!
Dreglar = Lite men de beror oxå vad de är för ras!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Dom är inte farligt klängiga! Eller min är det men då låter jag hon vara det!

Katter är sötare också. [zzz]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bob Fyllekatt:

Katter är sötare också.

Är ingen kattmänniska, dessutom misstänker jag att jag är allergisk för dom jävlarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Promenader = Motion
Skäller = Beroende på ras och uppfostran och individ olika min skäller inte så mkt
Juckar = Aldrig varit med om!
Dreglar = Lite men de beror oxå vad de är för ras!

Kul att du ser det så positivt, men sorri, många hundar är AS idag, skapar problem utav helvete för folk, sorri.

Eller jag skall istället skylla på folk som har hundra såklart, men det är ju hundarna som är själva verkan.


   
SvaraCitera
Jeay_L

JKNUG:

Eller jag skall istället skylla på folk som har hundra såklart, men det är ju hundarna som är själva verkan.

Det är ägaren som formar hunden! Alltså ägaren som skapar problemet, visst om vi låtit min hund bita och sådär klart hon bitit oss och andra då, men hon är lärd att INTE göra det, hon råkade bita mig i tummen en gång då vi lekte med en av hennes leksaker, direkt jag skrek AJ så släppte hon leksaken och backade tillbaks och var jätteförsiktig resten av dagen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Är ingen kattmänniska, dessutom misstänker jag att jag är allergisk för dom jävlarna!

[sad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Bob Fyllekatt:

[sad]

Dock går det rätt bra så länge dom inte är så mkt upp i mig!


   
SvaraCitera