Aviseringar
Rensa alla

Boygirl...


Robler
Ämnesstartare

Det är väll lika bra att fråga?

Jag är vad många skulle kalla en boygirl. Blir misstagen för pojke ganska ofta av folk som inte känner mig. Mitt hår är kortklippt, jag klär mig i relativt manliga kläder (inte direkt tajta jeans, ofta kavaj eller skjorta annars t-shirt och munkjacka) och jag sminkar mig aldrig. Har rätt små bröst också (a-kupa, och mina kläder framhäver inte dem direkt om jag säger så ^^). På topp av allt så är jag spinkig som fan och "kort" (169, har inte fattat om det är kort eller inte). Började nu i gymnasiet i höstas, och har börjat intressera mig för en kille i min klass. Inte så bra kanske men en klasskamrat, men vad fan ska man göra? Grejen är den att jag har varit singel sen jag klippte av mig håret (i snart 2 år) och var redan då jävligt kass på förhållanden. Men hur mycket bryr sig killar om utseendet egentligen? Finns det NÅGON som skulle kunna tänka sig att vara ihop med någon som ser ut som jag? Jag brukar känna att jag inte ska försöka flirta och sånt bara för att jag inte ser ut som en tjej och ingen antagligen vill ha mig iaf, är det fel inställning? Hjäääääälp mig x)

//Robler


   
Citera

Att ingen vill ha dig är fel inställning, ja. Utseende är viktigt, utstrålning viktigare.


   
SvaraCitera

Robler:

Hjäääääälp mig

Finner killen dig attraktiv så är det inte kört iaf [y]
Lär känna honom och se


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

jag ser mig själv som allmänt awesome, så jag har nog utstålningen ^^ Men om det är en ända kille som kan säga att de skulle kunna vara ihop med en boygirl så skulle jag nog våga satsa (grejen är ju att killen är homofob också)... Men det känns som om ingen vill det... När jag klippte av mig håret så slutade alla killar gilla mig helt enkelt, och jag vill knapast ändra på något så viktig del av mig för att få en pojkvän.


   
SvaraCitera

Robler:

Men om det är en ända kille som kan säga att de skulle kunna vara ihop med en boygirl så skulle jag nog våga satsa

vad du frågar är i princip om någon skulle kunna vara tillsammans med en kort, tanig tjej med kort hår. oavsett om någon faktiskt svarar på det så är det inte så jävla specifikt att det säger särskilt mycket alls.


   
SvaraCitera

Robler:

Men hur mycket bryr sig killar om utseendet egentligen?

Beror ju på vad det är för kille, vissa ser väl insidan men för många sitter väl attraktionen på utsidan.

Robler:

Finns det NÅGON som skulle kunna tänka sig att vara ihop med någon som ser ut som jag?

Antagligen någon som gillar mindre feminina tjejer.

Robler:

grejen är ju att killen är homofob också

Då kanske det inte går så bra. [sad] (men man vet ju aldrig!)


   
SvaraCitera

Tycker det är sjukt snyggt med korthåriga tjejer.


   
SvaraCitera

Killen tycker väl om dig för din personlighet och för att du är du?
annars är han ingen att ha [y]

vem vill btw vara tillsammans med en homofob? [shake]


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Lilla Lady:

vem vill btw vara tillsammans med en homofob?

Haha det frågar jag mig också men jag är liksom kär ^^


   
SvaraCitera

killar gillar bara andra killar med propellrar på ryggen.


   
SvaraCitera

Robler:

Haha det frågar jag mig också men jag är liksom kär ^^

okej, men varför är han något att ha? kanske du kan skaffa bättre kille liksom [cute]


   
SvaraCitera
Robler
Ämnesstartare

Lilla Lady:

varför är han något att ha?

För att han är söt, rolig och awesome 🙂


   
SvaraCitera

Robler:

För att han är söt, rolig och awesome 🙂

finns ju många killar som är det!
men ah go for it antar jag [y]

du kanske kan få reda på vilken sorts typ av tjejer han har varit intresserad av tidigare så kanske du märker av om han har någon "typ"


   
SvaraCitera

Är inte robler ett väldigt killigt namn?[confused]


   
SvaraCitera

Robler:

Finns det NÅGON som skulle kunna tänka sig att vara ihop med någon som ser ut som jag?

Ja. Utseendet är inte allt.


   
SvaraCitera