Aviseringar
Rensa alla

Boys..


Tycker inte killar vill ha mycketmer än tjejer


   
SvaraCitera

jag är inte såSöt


   
SvaraCitera

det kanske är det som förväntas av dem, jag tror att de också bara vill mysa ibland, men hur låter det när de berättar för killarna: fan jag träffa den snyggaste tjejen igår! vi drack te och kollade på glee i soffan!. Allt handlar om självkänsla.


   
SvaraCitera

te drickande med pojkar är väl nåt man skryter omSöt


   
SvaraCitera

tumblrpojkar och bonnlurkar...


   
SvaraCitera

jag kände en kille, vi gick i samma klass i tre år, han pratade aldrig om sex och aldrig om tjejer (eller killar) men nu när jag lurkar hans tumblr är typ det enda han har är bilder på anorektiska nakna tjejer... undra vad som hände


   
SvaraCitera

trinity:
jag kände en kille, vi gick i samma klass i tre år, han pratade aldrig om sex och aldrig om tjejer (eller killar) men nu när jag lurkar hans tumblr är typ det enda han har är bilder på anorektiska nakna tjejer... undra vad som hände

internet hände.


   
SvaraCitera

FNÖ:
jag är inte såSöt

Inte jag heller!


   
SvaraCitera

Antingen menar du unga killar(pga du verkar ung). Unga tjejer är också kåta och vill uppleva och utforska men samhället trycker ned sådant. Sedan kan det ju vara så att allt testosteron som ska in i deras små kroppar gör sin sak också.


   
SvaraCitera

sociala konstuktioner osv osv osv

tror tjejer skulle vara likadant om inte deras sexlust skulle kväsas och kontrolleras hela tidne.

anledning till att killar vill testa mkt sexuellt: de får. sex kanvara kul och skönt. varför inte kolla vilket sex som är roligast och skönast? 


   
SvaraCitera

Tjejer och killar är lika kåta och ute efter sex, det är bara för tjejer inte ska se ut som slampor. Alla vill ju ha sex eller äre bara ja ?


   
SvaraCitera

popsoda:
Tjejer och killar är lika kåta och ute efter sex, det är bara för tjejer inte ska se ut som slampor. Alla vill ju ha sex eller äre bara ja ?

Det är bara du är jag rädd 


   
SvaraCitera

Testosteron, "pheromones", och sexuella drifter. Typ det


   
SvaraCitera

popsoda:
Tjejer och killar är lika kåta och ute efter sex, det är bara för tjejer inte ska se ut som slampor. Alla vill ju ha sex eller äre bara ja ?


   
SvaraCitera

BÄSTA! 

Miceparade:
Har tyvärr inget bra svar på frågan, så postar istället denna något relaterade bild vilken dök upp på min fb-feed för ett par timmar sedan: 

HpF41xd.png


   
SvaraCitera