Aviseringar
Rensa alla

boys svara! (;


Ämnesstartare

haluu tänkte fråga om en grej o de e vad gillar killar för tejer?
vill du som kille ha en tjej som är RIKTIGT tjejig som gillar mode, shoppa allmänt fåfäng o hela rubbet eller gillar ni tjejer som har nästan samma intresse som tex fotboll, skidåkning, cykla , snowboard osv

alltså ska en "flickvän" vara riktigt tjejig eller ska hon vara LITE åt de grabbiga hållet? =)

let´s see


   
Citera

gillar i allmänhet lite pojkiga tjejer, men jag är ju iof tydligen bög så...[sad]


   
SvaraCitera

Det där inlägget var dumt på så många sätt att jag inte ens orkar räkna upp dem.


   
SvaraCitera

JAG VILL HA EN BRUD SOM ALDRIG BANGAR
EN BRUD MED RUNDA BRÖST OCH EN RÖV SOM PANSAR


   
SvaraCitera

Hon ska vara en individ. :s


   
SvaraCitera

Hon ska vara sig själv.


   
SvaraCitera

TheShrimp:

vill du som kille ha en tjej som är RIKTIGT tjejig som gillar mode, shoppa allmänt fåfäng o hela rubbet eller gillar ni tjejer som har nästan samma intresse som tex fotboll, skidåkning, cykla , snowboard osv

jag är en kille som gillar mode shoppa allmänt fåfäng o hela rubbet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror ju på killen. [zzz]


   
SvaraCitera

Vill ha en som liknar mig. Jag menar, svårt att ha roligt tillsammans om man inte har liknande intressen.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

TheShrimp:

eller gillar ni tjejer som har nästan samma intresse som tex fotboll, skidåkning, cykla , snowboard osv

Ja, hon skall älska vintern, skidåkning & sånt! [love]

TheShrimp:

alltså ska en "flickvän" vara riktigt tjejig eller ska hon vara LITE åt de grabbiga hållet? =)

Whut!? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill att hon ska dela en hel del av mina intressen, så vi har något gemensamt att ägna oss åt [cute]


   
SvaraCitera

Gillar att ordet "tjejig" är synonym med att vara dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Äh, du tycker att fotboll, skidåkning, cykla , snowboard osv är manligt!?

AMEN! en riktig tjejig tjej skulle aldrig göra sånt eller jag syftar nu på min kompis hon kan inte bli mer tjejigare än hon är x) ;p


   
SvaraCitera

TheShrimp:

AMEN! en riktig tjejig tjej skulle aldrig göra sånt

Joo. [confused]

Dold text: Tråkigt troll du är.


   
SvaraCitera