Aviseringar
Rensa alla

Bra bhaffärer och kajaler/eyeliners


Ämnesstartare

Mm detta skulle kunna ses som en tjejtråd, men har du moobs och sminkar dina ögon så är du så välkommen här!
Jag har kommit på att jag inte har några tjejer att snacka om sådant här med. Eller jag har väl, men jag gör det inte. Liksom. Har nog mer killvänner än tjejvänner.
Så om ni vill vara min tjejvän kan ni hojta till också.

Så. Bra bhaffärer med många storlekar och bra kajaler man kan ha närmast fransraden utan att de kliar. Hittar inte de där uppvridbara stiftpennorna längre [sad]
Ickedjurtestade.

Vad mer.... ja det var nog det jag kom på 4 now.

*bild på ngt stereotypiskt tjejigt*


   
Citera
Ämnesstartare

isola:

moobs

Mm jag har [blush].

Rekommenderar Change, men det har jag nog gjort förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Rekommenderar Change, men det har jag nog gjort förut.

Mm de verkar bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm de verkar bra!

Det är de! Har bara bhar därifrån. Som medlem har man alltid 20% rabatt eller något sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Det är de! Har bara bhar därifrån. Som medlem har man alltid 20% rabatt eller något sånt.

Borde kanske bli medlem. Men kommer att få skicka tillbaka och byta osv 84747 ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte ens varför jag klickade mig in i denna tråd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borde kanske bli medlem. Men kommer att få skicka tillbaka och byta osv 84747 ggr.

Eller så besöker du en fysisk butik. Då kanske du kan hitta en vettig storlek också [no-no].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la senza

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vet inte ens varför jag klickade mig in i denna tråd...

Bhar och tjejer = bröst

nubbie:

Eller så besöker du en fysisk butik. Då kanske du kan hitta en vettig storlek också [no-no].

Mjo men omständligheten nu........... så ska de mäta och man ska prova och blä blä. Men ja, har tänkt på det rätt länge. Har blivit mätt någon gång för längesedan.

amsi:

salt

De verkade ha lite dåligt med storlekar [sad] men kanske ej kollade tillräckligt noga.
Åh bra kajal med rullgrej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mjo men omständligheten nu........... så ska de mäta och man ska prova och blä blä.

Äsch, gör det bara. Skönt att ha det gjort osv, det tar inte alls särskilt lång tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

sch, gör det bara. Skönt att ha det gjort osv, det tar inte alls särskilt lång tid.

mm man borde göra vartannat år eller ngt
var inne i en sådan affär med en kompis förut, vi skulle bara titta pga hade egentligen bråttom, men det slutade med att vi stod och snackade bröst och kroppar i nästan två timmar med affärstanten. sade att jag hade blablakupa och hon ba nej det har du inte det ser jag på dig att du har fel bhstorlek på dig. jag ba oki [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Bhar och tjejer = bröst

Det är ju nice iofs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm man borde göra vartannat år eller ngt

Näää varför det? Bara om man gått upp/ner märkbart mycket. Då kan det ju förövrigt bli både oftare eller mer sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vet inte ens varför jag klickade mig in i denna tråd...

[bigsmile]

D'oh nu är jag också härinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det är ju nice iofs

du kan utbilda dig i bröstmätning. en karriär som leder dig rätt in bland valkarna på gunilla 64.


   
SvaraCitera