Aviseringar
Rensa alla

Bra billiga sprayburkar för väggmålning^^


internet:

henxs/graffitishop.eu

Det är frakt på ca. 200 kr också!! Då är det biligare med high!
Sen om han vill göra crome så är ju montana cromestar bäst med sin Oljebaserade färg! http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=&searc... Sen så är har det hänt att tex. belton tappat tryket efter ett tag! Föresten värst mycket du kan om sånt här då[rolleyes]! Förklara dig!


   
SvaraCitera

looptroop:

Det är frakt på ca. 200 kr också!! Då är det biligare med high!

handla för över två tusen så får du gratis frakt.

gå ihop några polare om man inte har råd, fett värt.

ang. oljebaserad färg så föredrar jag beltons varianter alla gånger. gillar även MTNs serie med högpigmentsfärger för kombination med krom, sjukt sköna.

aldrig testat crome, dock. tycker det är lite dyrt för bombingburkar [wink]

looptroop:

Föresten värst mycket du kan om sånt här då[rolleyes]! Förklara dig!

jag målar mycket tavlor, har ett generellt intresse av färg. känner många som målar/målat graffiti.


   
SvaraCitera

looptroop:

tycker du ska köpa gold det är några av dom bästa

Jag gillar Montana Black ^^

Greger_EFG:

Ska måla lite och undrar var jag kan köpa billiga spray-färger i blått någonstans i sthlm.

typ graffiti eller bara måla [surprised]


   
SvaraCitera

Dark destiny:

Jag gillar Montana Black

Ja den nya black är riktigt bra tycker jag fast min stora favorit är vanlig lågkvalitets burkar jag vet inte varför men dom är trevliga. Fast till outline så blir det montana alla gånger


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Ska måla lite och undrar var jag kan köpa billiga spray-färger i blått någonstans i sthlm. :)!

Östgötagatan 16 Jah kan prata med Anders så kanke han får lust att fixa Multona burkar igen Dom tar dom 25kr för. Annars har du basic för 35kr 400ml, 44kr för montana gold 400ml, Black 400ml 37kr,Montana Platinum 600ml 60kr


   
SvaraCitera

Montana Black som alla redan sagt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera